فخری: ایران در ۳۱ رشته به بازی‌های آسیایی می‌رود


کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو 2022 با ۳۱ رشته شرکت خواهد کرد. با اینکه ستاد بازی‌های کمیته ملی المپیک در اولین جلسه حضور 26 رشته را در بازی‌های آسیایی قطعی کرد اما طبق گفته فخری رئیس سازمان نظارت بر تیم‌های ملی و سرپرست کاروان ایران، بعد از بررسی‌ها با اضافه شدن 5 رشته اسکواش، بدمینتون، تنیس بانوان، سه گانه مردان و سوارکاری تعداد رشته‌های ایران 31 تایی شد.
پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌ها، درباره حضور بانوان در رشته‌های تیمی می‌گوید: «بسکتبال سه نفره و کبدی دو رشته تیمی بانوان، مثل دوره قبل، این دوره هم هستند. با آمار و ارقام به این جمع‌بندی رسیدیم که این دو رشته تیمی اعزام شوند، اما قطعاً حضور بانوان بیشتر از دوره‌های قبل خواهد بود و در ۲۲ رشته بانوان حضور دارند.»
او احتمال اضافه شدن رشته دیگری به این ۳۱ رشته را بعید می‌داند:«فکر نمی‌کنم دیگر اتفاقی بیفتد. با ارزیابی‌ای که داریم احتمال اضافه شدن رشته‌ها، کم است. ستاد بررسی کرد اعزام تیم بانوان هندبال و والیبال ۷ میلیارد هزینه دارد.» سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی بلاتکلیفی تعداد زیادی از فدراسیون‌ها را نگران کننده می‌داند: «بلاتکلیفی نگران کننده هست، اما مطمئنم تکلیف تعداد زیادی از فدراسیون‌ها مثل تکواندو، بسکتبال و تیراندازی تا پایان سال مشخص می‌شود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7838/20/600678/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها