اخبار


نگهبان باغ وحش طعمه شیرها شد

گروه حوادث/ نگهبان باغ وحش اراک که برای غذا دادن به دو شیر وارد قفس آنها شده بود بر اثر حمله شیرها جان باخت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نیروی خدماتی شهرداری که برای تأمین غذای دو شیر در قفس باغ وحش اراک وارد محوطه نگهداری آنها شد با حمله شیر‌ها مصدوم  شدو لحظاتی بعد هم جان سپرد.
شاهدان می‌گویند شیر‌ها از قفس بیرون آمده بودند، اما با تلاش مأموران دوباره به قفس بازگردانده شدند.
میرداودی مدیر روابط عمومی شهرداری اراک که از حاضران در صحنه بود، گفت: جوان ۳۸ ساله‌ هنگام غذا دادن به شیر‌ها مورد حمله این دو حیوان قرار گرفت.
رضا صیاد حق شمار مسئول باغ وحش اراک هم عنوان کرد: ظهر یکشنبه  شیرها از قفس خود خارج شدند و یکی از پرسنل پارک به دلیل حمله این شیرها جان خود را از دست داد.

سقوط جرثقیل جان کارگر را گرفت

گروه حوادث / سقوط جرثقیل در یکی از خیابان‌های شهر گرگان یک کشته و سه مجروح بر جا گذاشت.
موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش‌نشانی گرگان در این باره گفت:  ساعت ۱۳:۳۰ دیروز سقوط یک دستگاه تاور کرین در انتهای خیابان صیاد پانزدهم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت تیم‌های عملیاتی از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: محل حادثه یک کارگاه ساختمانی در حال ساخت بود که در آن یک دستگاه تاور کرین در مجاورت این ساختمان 9 طبقه مشغول جا به جایی بار  بوده که ناگهان دکل دستگاه از قسمت کابین فرمان به همراه بوم دستگاه سقوط کرد. بر اثر بروز این حادثه چهار  کارگر مصدوم شدند که یک نفر اپراتور دستگاه تاور، دو نفر کارگر در محوطه و یک نفر در انبار زیر تاور مشغول به کار بود. مصدومین با تلاش آتش‌نشانان و با تجهیزات مخصوص از زیر آوار خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند اما یکی از مصدومان در بیمارستان  جان باخت. رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان درباره علت حادثه هم افزود: شواهد نشان می‌دهد اصول ایمنی در نصب این جرثقیل رعایت نشده است اما برای فهمیدن علت اصلی حادثه کارشناسان در حال تحقیق هستند.

مرگ کارگر در انفجار کوره منگنز

گروه حوادث/ یکی از کارگران شرکت تولید آلیاژ در شهرستان اسلام‌آباد غرب به دلیل سوختگی ناشی از انفجار کوره ذوب ماده منگنز، جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، دو روز قبل پس از اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مصدومیت یک کارگر در یکی از شرکت‌های اسلام آبادغرب، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند.
پس از حضور مأموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد کارگر جوان 38 ساله‌ای به نام تورج رستمی که متأهل نیز بوده حین کار کردن به دلیل انفجار کوره ذوب ماده منگنز دچار سوختگی شدید از نواحی مختلف بدن شده است. این کارگر جوان بلافاصله به بیمارستان کرمانشاه و سپس استان اصفهان منتقل می‌شود اما به دلیل شرت جراحات وارده متأسفانه جانش را از دست می‌دهد.
در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات تکمیلی در دست اقدام است.

همسرکشی در قرچک

گروه حوادث/مرد میانسالی که به دلیل اختلاف خانوادگی، همسر خود را با سلاح سرد به قتل رسانده بود دستگیر شد.
به گزارش  مرکز اطلاع‌رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ نجم‌الدین مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: با اعلام  وقوع یک مورد قتل با استفاده از سلاح سرد در شهرستان قرچک، پلیس تحقیقات خود را به منظور شناسایی قاتل آغاز کرد. در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که مردی میانسال به دلیل اختلاف خانوادگی و درگیری، همسر خود را با چاقو به قتل رسانده است. با تلاش مأموران گشت کلانتری و اشراف اطلاعاتی و اقدام به موقع، قاتل که از صحنه جرم فرار کرده بود، در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد.
متهم انگیزه خود را از این جنایت اختلافات خانوادگی و درگیری با همسرش عنوان کرد.

تسویه حساب مجازی با خانم همکار

گروه حوادث/دو زن جوان که به خاطر اختلاف با همکارشان تصاویر وی را در فضای مجازی منتشر کرده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل خانمی 34 ساله با مراجعه به پلیس مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی با انتشار عکس وی به همراه مطالب کذب و نادرست برای او و خانواده‌اش ایجاد مزاحمت کرده‌اند.
پس از این شکایت رسیدگى به این پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس ‌فتا قرار گرفت.
سرهنگ «حشمت سلیمانی» رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار داشت: مأموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی و جمع‌آوری مدارک و مستندات لازم، دو نفر از همکاران این خانم را شناسایی و آنها را احضار کردند. متهمان که دو خانم 31 و 33 ساله بودند، ابتدا همه چیز را انکار کردند ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات لب به اعتراف گشودند.
در بازجویی اولیه مشخص شد که متهمان به‌دلیل مشکلاتی که در محیط کار با شاکی داشته‌اند اقدام به انتشار تصاویر وی در فضای مجازی کرده بودند.
وی افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران‌ناپذیری برای فرد به همراه دارد، پس رعایت اخلاق در فضای سایبر و بخصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7838/22/600691/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها