دنیای تصویر


«کوین کاستنر» بازیگر و کارگردان امریکایی برنده اسکار قرار است بزودی و پس از یک وقفه ۱۹ ساله یک فیلم وسترن تاریخی را مقابل دوربین ببرد.
 بر اساس گزارشی که ایسنا به نقل از ددلاین ارائه کرده، «کاستنر» که آخرین بار در سال ۲۰۰۳ فیلم تحسین‌شده «چراگاه آزاد» را ساخته بود در فیلم جدیدش که «افق» نام دارد، علاوه بر کارگردانی، تهیه‌‌کنندگی و بازیگری نیز خواهد کرد.   
داستان وسترن جدید «افق‌ها» به ماجراهای ۱۵ سال قبل و پس از جنگ‌های داخلی امریکا و شکل‌گیری امریکای غرب می‌پردازد که با خطر و تهدیدهای زیادی از عناصرطبیعی تا تعامل با مردم بومی که در این سرزمین زندگی می‌کردند همراه بوده است.

آیین رونمایی از مستند «ملک شهروز»، پرتره شهروز ملک‌آرایی، از تولیدات جدید شبکه مستند سیما و مراسم پاسداشت یک عمر فعالیت هنری این پیشکسوت عرصه صدا و دوبله شامگاه شنبه، به همت شبکه مستند در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
 آن طور که در بخشی از گزارش ایسنا آمده، مستند «ملک شهروز» پرتره‌ای از شهروز ملک‌آرایی بازیگر، دوبلور باسابقه و خواننده ایرانی است و به جنبه‌های مختلفی از زندگی هنری و کاری وی می‌پردازد.  شهروز مُلک‌آرایی هنرمندی است که به تیپ‌سازی‌های فوق‌العاده‌اش در عالم دوبله شهره است و از نقش گویی‌های برجسته او می‌توان از شخصیت کاپیتان لینچ در کارتون ماجراهای گالیور و آقای ووپی در کارتون تنسی تاکسیدو نام برد.

تابلو نقاشی «روباه‌ها»  که توسط «فرانتس مارک» نقاش اکسپرسیونیست آلمانی خلق شده و اخیراً به دست وارثان اصلی رسیده است بزودی در حراجی ماه آینده کریستیز به مزایده گذاشته می‌شود. «روباه‌ها» در سال ۱۹۱۳ خلق شده است. کارشناسان ارزش تخمینی این اثر هنری را حدود ۳۵ میلیون پوند معادل ۴۶.۸ میلیون دلار برآورد کرده‌اند.این تابلو نقاشی سال‌ها در موزه‌ای واقع در «دوسلدورف» به نمایش گذاشته می‌شد مسئولان این موزه این تابلو نقاشی را به عنوان هدیه از یک مجموعه‌دار خصوصی دریافت کرده بودند. پیش از اینکه «روباه‌ها» به مالکیت موزه دربیاید این نقاشی به یک بانکدار آلمانی و یهودی تعلق داشت. این بانکدار پس از خروج از یک اردوگاه کار اجباری برای فرار به شیلی و فراهم کردن هزینه مهاجرت به ناچار «روباه‌ها» را فروخت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7838/23/600693/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها