چهره‌ها


پسند هیأت انتخاب از فیلم‌های بدون مجوز

مسعود نقاش‌زاده:  ما از ابتدا گفتیم که قانون‌مداری اصل اول برای ما است. قانون می‌گوید هر فیلمی برای اکران در مجامع عمومی نیازمند پروانه نمایش عمومی است و ما تابع این قانون هستیم. بعضی از آثار مورد توجه هیأت انتخاب نیز قرار گرفتند اما موفق به اخذ پروانه نمایش نشدند. برای ما هم مهم بود که بر اساس مجوزهای اداره ارزشیابی و نظارت کار کنیم.
از صحبت‌های دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر در نشست خبری

دو نام مبارک ماندگار بر تارک تاریخ

مهدی جعفری: مهدی و حمید باکری دو نام مبارک ماندگارند بر تارک تاریخ این سرزمین. دو دردانه از میان هزاران که تاریخ فرصت ظهور و بروزشان را با خساست می‌دهد و چه سخت است اگر روزی بخواهیم با ساخت فیلم یا اثری هنری یاد این نام‌آوران را در حافظه بصری ملت‌مان ماندگار سازیم. خدا را شکر «موقعیت مهدی» هادی حجازی‌فر ادای دین وفادارانه، هنرمندانه و تأثیرگذاری شده است به این شهدای عزیز.
بخشی از یادداشت اینستاگرامی این کارگردان برای «موقعیت مهدی»

حسم به افغانستان و ایران تفاوت ندارد

فرشته حسینی: حسم نسبت به افغانستان و ایران تفاوت ندارد من هر دو کشور را دوست دارم و خودم را ایرانی می‌دانم چون اینجا بزرگ شدم و درس خواندم. گاهی این نظرات را می‌خوانم که برخی می‌گویند تو را چه به بازی در فیلم جنگی ایرانی؟ اما فکر می‌کنم وقتی در جایی بزرگ می‌شوی آن کشور، کشور توست‌.
از صحبت‌های این بازیگر در نشست خبری «دسته دختران»

فیلمی درباه امید به آینده و عشق

منیر قیدی: ما درباره یک شکست فیلم ساختیم اگر غیر از این بود سؤال نمی‌شد که چرا خرمشهر شکست خورد، این فیلم بیشتر درباره امید به آینده و عشق بود. این فیلم درباره مفاهیم دیگری صحبت می‌کند.
از صحبت‌های این کارگردان در نشست خبری «دسته دختران»




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7843/14/601653/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها