اخبار


خوردبین مشاور مدیرعامل پرسپولیس شد

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس دیروز با صدور حکمی، محمود خوردبین را به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب کرد. پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس در حالی در این مسئولیت حضور یافته که به دلیل حضور در پرسپولیس از ابتدا تا انتهای دوران بازی از نمادهای وفاداری باشگاه است و در کسوت سرپرستی و مدیریت تیم نیز صاحب رکورد مختص به خود است. خوردبین علاوه‌بر اینها سابقه فعالیت به‌عنوان عضو هیأت مدیره، مربی و مشاور مدیرعامل را در پرسپولیس داشته است.

جریمه سنگین درانتظار فدراسیون فوتبال

تیم ملی فوتبال ایران هفتم بهمن ماه با پیروزی 1-0 مقابل عراق توانست صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی کند تا جشن شادی با حضور هواداران که پس از مدت‌ها به ورزشگاه آزادی رفته بودند، گرفته شود. جشن صعود تیم ملی در حضور مسئولان ورزش و شخصیت‌هایی نظیر محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور که مجوز ناظر AFC را داشتند، برگزار شد. با این حال چمن ورزشگاه آزادی شاهد حضور افراد متفرقه بسیاری بود که با بی‌تدبیری مسئولان ورزشگاه و فدراسیون فوتبال به محل برپایی جشن راه یافته بودند. موضوعی که باعث از بین رفتن حباب بهداشتی در بین اعضای دو تیم شد تا در گزارش ناظر AFC هم به آن اشاره شود. حضور بالغ بر ۱۵ نفر که معلوم نبود چه سمتی دارند و چرا بین ملی‌پوشان هستند، باعث تعجب مسئولان اجرایی بازی شد تا آنها در گزارش خود ضمن اشاره به تمام بی‌انضباطی‌ها خواستار برخورد با فدراسیون فوتبال ایران شوند.  به گزارش مهر، AFC در حالی لیست بلندبالایی از تخلفات اجرایی در بازی تیم ملی ایران و عراق دریافت کرده که جریمه‌های انضباطی این نهاد بابت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار زیاد است تا بخش قابل‌توجهی از درآمدزایی ناشی از میزبانی در تهران صرف پرداخت همین جریمه‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا شود.

خوشحالی معروف با پیروزی فنرباغچه

تیم والیبال فنرباغچه در هفته هجدهم لیگ برتر ترکیه با پاسور ایرانی‌اش سعید معروف، بدون سید محمد موسوی برد. فنر باغچه که از پاسورش راضی نبود، بعداز رایزنی زیاد برای نیم فصل دوم با سعید معروف پاسور نابغه جهان به توافق رسید. این تیم درست یک هفته بعداز حضور معروف در تمرینات مقابل آلتکما قرار گرفت و پیروزی بی دردسر
۳‌-‌صفر با امتیازات ۲۵ - ۲۱، ۲۵ -۲۰ و ۲۵ – ۲۱ را رقم زد. سعید معروف، ستاره ایرانی هم با عملکردی خوب  ۳ امتیاز برای تیمش گرفت. او بعد از پیروزی در اولین بازی برای فنرباغچه گفت: «برای این برد خیلی  خوشحالم. باید اعتراف کنم که در بازی مشکلاتی  داشتیم. یک هفته از آمدنم به اینجا می‌گذرد. ​​سعی می‌کنم به تیم جدیدم عادت کنم. سعی می‌کنم ریتم تیم را پیدا کنم و طبق آن بازی‌ها  را جلو ببریم. باید بگویم که اولین بازی آسان نبود چرا که دو باخت داشتیم و باید در این بازی پیروزی می‌شدیم. خیلی خوشحالم که بردیم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7843/23/601688/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها