خیاطیان خبر داد

برگزاری همایش علمی «عدالت و جمهوریت»


رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری از برگزاری همایش «عدالت و جمهوریت»‌در راستای تبیین و تعمیق گفتمان «دولت مردمی و عدالت محور»‌از سوی این مرکز خبر داد.
به‌ گزارش روابط عمومی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، دکتر محمدصادق خیاطیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این همایش علمی که در خرداد سال 1401 برگزار می‌شود، مباحث مرتبط با گفتمان دولت سیزدهم در دو محور «عدالت» و «جمهوریت» مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
وی «عدالت و جمهوریت» را گفتمان اصلی دولت سیزدهم خواند و گفت: دولت سیزدهم با شعار «دولت مردمی؛ ایران قوی» بر سرکار آمده است و قصد دارد مطابق با آموزه‌ها و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی در راستای جبران عقب‌ماندگی در عدالت و توسعه نقش‌آفرینی مردم در نظام حکمرانی کشور حرکت کند.
بر همین اساس و در راستای تعمیق گفتمان دولت و بررسی امتداد این گفتمان در عرصه‌ها و لایه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی، برگزاری همایش «عدالت و جمهوریت» توسط مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری برنامه‌ریزی شده است. بر اساس این گزارش، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از تمامی اندیشمندان و نظریه‌پردازان دعوت کرد برای شرکت در این همایش، مقالات علمی خود با موضوع «سویه‌های گفتمانی و راهبردی دولت سیزدهم» را حداکثر تا تاریخ 31 فروردین سال 1401 به نشانی gofteman@css.ir ارسال کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7843/3/601715/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها