چهره‌ها


همه آمدند تا یوسف را کمک کنند

ابراهیم‌ حاتمی‌کیا: قسمت نشد در نشست باشم کرونا یک سال به سراغم نیامد اما وقتی که آمد در چنین شبی آمد. یوسف شانس آورد کسانی را در کنارش داشت که خوب بودند. دو بار سر صحنه رفتم و هر دو باری که رفتم، تجربه فیلم‌هایی که بازیگران زیادی دارد برایم زنده شد؛ برخی طوفان‌ها هستند که تنش‌زا می‌شوند اما همه آمدند تا یوسف را کمک کنند. من فقط یک اسم در این فیلم هستم. من با فاصله کنار کار بودم و بقیه کارها را بچه‌ها انجام دادند.
پیام این کارگردان در نشست خبری «شب طلایی»

افتخار می‌کنم فرزند ابراهیم حاتمی‌کیا هستم

یوسف حاتمی‌کیا: افتخار می‌کنم فرزند ابراهیم حاتمی‌کیا هستم چه به لحاظ فیلمساز چه به لحاظ پدر، با این حال پله اول را طوفانی برداشتیم اما چون کارت تهیه‌کنندگی نداشتیم از تجربه پدر استفاده کردیم. خدا را شکر فیلمنامه را دوست داشت. او فرد صریح‌الکلامی است اگر دوست نداشت به من می‌گفت. طرح‌های دیگری هم نشان داده بودم اما به من گفت اینها را بیرون بریز، سعی کرد استقلال من حفظ شود، او از دور ما را هدایت کرد.
از صحبت‌های این کارگردان در نشست خبری «شب طلایی»

این امانت را بدرستی تحویل دادم

مریلا زارعی: خانم پیرانی به ما عشق و مهر داد و من در تمام لحظات بازی سعی کردم این امانت را بدرستی تحویل دهم. از خانم پیرانی عشق، ایمان و پایداری گرفتم. او نه تنها محدودیت و اجباری ایجاد نمی‌کرد، بلکه وقتی در صحنه حضور داشت به من نزدیک نمی‌شد چون بشدت درگیر نقش بودم، خانم پیرانی امروز هنگام دیدن فیلم اشک ریخت و فکر می‌کنم که کار خود را خوب انجام دادم.
از صحبت‌های این بازیگر در نشست خبری «هناس»

بی‌ریا، صادقانه و عاشقانه

سیاوش طهمورث: تعهد انسانی در مورد دو چیز است؛ خانواده و اجتماع و شهید در فیلم هر دو را انتخاب می‌کند و همین باعث ماندگاری‌اش در جامعه می‌شود. فیلم‌هایی که امسال کار کردم در یک ردیف بود و باید کاری می‌کردم هر سه نقش در یک خط قرار نگیرد و شما طهمورث را در هیچ کدام از این نقش‌ها نمی‌بینید. این فیلم بی‌ریا، صادقانه و عاشقانه بود.
از صحبت‌های این بازیگر در نشست خبری «هناس»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7844/15/601816/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها