نشست خبری


گل‌محمدی: سوپرجام چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی امروز مقابل فولاد گفت: «سوپرجام فقط یک بازی اما چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است. سوپرجام یکی از جام‌های مهم است و امیدواریم مقابل تیم خوب فولاد بازی خوبی انجام بدهیم. ما هم با توجه به اتفاقاتی که افتاد و مشکلاتی که داشتیم، کار را شروع کردیم. باید از هواداران هم که در این مدت مرا مورد حمایت و لطف خودشان قرار داده و شرمنده‌ام کردند، تشکر کنم. ان‌شاءالله بتوانیم از شرمندگی‌شان دربیاییم و روزهای خوبی برای آنها رقم بزنیم.»
یحیی گل‌محمدی درباره اینکه کدام یک از 3 شرطی که برای بازگشت به پرسپولیس عنوان کرده بود، محقق شده؟ پاسخ داد: «از شرایطی که من اعلام کردم تقریباً فقط قرارداد زمین تمرین را بستند که آن را هم هنوز تحویل نگرفتیم. لیست 13-12 نفره‌ به باشگاه دادم و اگر دو بازیکن را هم می‌گرفتند راضی بودم اما حتی درباره یک بازیکن هم مذاکرات 10 درصدی انجام نشده است. بعید است بتوانیم یک نفر را هم از این لیست بگیریم. شرایط مالی باشگاه خیلی خراب است. برای جذب هر بازیکن باید پول داشته باشیم اما متأسفانه پولی در باشگاه نیست.»

نکونام: امیدوارم داوری سوپرجام عادلانه‌ باشد

سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: «باعث افتخار ماست که در سوپرجام هستیم، تنها تیمی در ایران هستیم که امسال در هر 4 جام حضور داشتیم. بازی سخت و سنگینی مقابل پرسپولیس داریم، در واقع یک بازی است و یک جام. تیم ما باید از کمترین فرصت‌ها استفاده کند. متأسفانه در ایران به تیم‌های بزرگ نگاه متفاوت وجود دارد اما امیدوارم داوری این دیدار عادلانه‌ باشد.»
جواد نکونام در خصوص جذب نفرات جدید برای تیمش و اینکه آیا از آنها در بازی امروز استفاده می‌کند؟ عنوان کرد: «به دلیل محرومیت 2 پنجره نقل و انتقالاتی بازیکن نگرفتیم و بعد از 2 سال توانستیم یار بگیریم. نفراتی که جذب کردیم همگی با کیفیت هستند. ما بهترین بازیکنان را داریم و در کنار نفراتی که جدید اضافه شده‌اند امیدوارم بهترین استفاده را از آنها ببریم. در مورد استفاده از بازیکنان جدید هم باید بگویم از این نفرات قطعاً استفاده می‌کنم چون آنها جذب شدند که برای تیم ما بازی کنند.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7844/18/601896/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها