اخبار


بازداشت راننده «هوو» بعد از تخریب در مسجد مقدس جمکران

گروه حوادث/ راننده یک دستگاه تریلی که در اقدامی عجیب با تخریب یکی از درهای محوطه بیرونی  مسجد مقدس جمکران وارد حیاط  شده بود، توسط پلیس بازداشت شد.
به گزارش فارس، حدود ساعت 4 بامداد یکشنبه یکم اسفندماه راننده یک تریلی «هوو» بعد از تخریب در  ورودی  به محوطه مسجد مقدس جمکران  وارد اما منحرف و متوقف شد. بررسی اولیه نشان می‌دهد متهم در هنگام حادثه حالت طبیعی نداشته است.
راننده تریلر که در خودرو مقداری بنزین نیز به همراه داشت، با اقدام بموقع خدام و حراست مسجد دستگیر شد. تحقیقات از راننده برای یافتن انگیزه وی از این اقدام ادامه دارد.
بر اساس این گزارش، پس از ورود تریلی، زائران و مجاوران به خارج از صحن صاحب الزمان هدایت شدند و بلافاصله امنیت کامل در این صحن مسجد جمکران برقرار شد.

هشدار پلیس:
مراقب شرکت های خدماتی غیر مجاز باشید

گروه حوادث/رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی نسبت به فعالیت قالیشویی‌های غیرمجاز در آخرین روزهای سال هشدار داد.
سرهنگ شهاب امینی در این‌باره گفت: بررسی‌های پلیسی نشان می‌دهد در روزهای پایانی سال، عده‌ای متقلب و سودجو با درج آگهی‌های دروغین و گمراه کننده در معابر و فضای مجازی، سعی در فریب برخی شهروندان دارند. شرکت‌های خدماتی و قالیشویی غیرمجاز به‌طور معمول با سوء‌استفاده از اسامی شرکت‌های معتبر و ارائه شماره تلفن و آدرس‌های جعلی نظر متقاضیان را جلب و بلافاصله پس از ارتکاب جرم از پاسخگویی به تلفن خودداری و متواری می‌شوند.
سرهنگ امینی تصریح کرد: شهروندان باید قبل از اعتماد به این قبیل شرکت‌ها، نسبت به صحت ادعاهای مطرح شده از طریق استعلام از اتحادیه مربوطه اقدام و با مشاهده کارت شناسایی افرادی که برای انجام امور نظافتی یا بردن قالی برای قالیشویی مراجعه می‌کنند، هویت فرد و شرکت مورد‌نظر را به درستی احراز نمایند.
رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی همچنین از هموطنان خواست خدمات مورد‌نیاز خود را از شرکت‌های معتبر و شناسنامه‌دار دریافت کرده و مراقب عواقب درخواست نیرو از شرکت‌های بی‌نام‌ونشان و مهم‌تر از آن، سرقت اموال با ارزش خود باشند.

دیوار مغازه روی سر 4 مرد خراب شد

گروه حوادث/ سقوط دیوار یک مغازه در شهرستان بابل روی خودرو و 4 مرد رهگذر آنها را تا یک قدمی مرگ کشاند.
به گزارش روابط عمومی اورژانس بابل، روز شنبه خبر سقوط دیوار یک مغازه روی یک خودرو و 4 مرد جوان به اورژانس اعلام شد.
پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی (اورژانس ۱۱۵) ۲ اکیپ از تکنسین‌های پایگاه دانشگاه و پیچاکلا را به محل حادثه اعزام کرد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد ۴ مرد 31، 34، 24 و 42 ساله دچار آسیب‌دیدگی مولتی تروما و هدتروما شدند.
تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.
علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

مرگ زن جوان به خاطر کتک‌های همسر

گروه حوادث/ مرد جوان که به خاطر بیکاری و بی‌پولی با همسرش درگیر شده بود با کتک زدن وی مرگش را رقم زد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 11 شب شنبه 30 بهمن، مأموران کلانتری 157 مسعودیه در تماس با بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی از قتل زن جوانی در خانه‌اش خبر دادند. وقتی تیم جنایی در محل حاضر شد با جسد زن جوان در حالی روبه‌رو شدند که پسر 8 ماهه‌اش در کنار جسد مادر گریه و بی‌قراری می‌کرد.
شوهر مقتول که در خانه حضور داشت ضمن اعتراف به قتل همسرش در تحقیقات اولیه گفت: من تراشکار بودم اما مدتی است که بیکار شده‌ام و مستأجر هستیم. وضع مالی خیلی بدی داشتیم روز حادثه از همسرم خواستم که از پدر و مادرش پولی قرض بگیرد تا بتوانیم خانه‌ای تهیه کنیم. سر همین مسأله بین ما دعوا شد و من که بشدت عصبانی شده بودم شروع به کتک زدن همسرم کردم. به خودم که آمدم دیدم همسرم بی‌هوش روی زمین افتاده است. هرکاری کردم همسرم به هوش نیامد. فوراً با اورژانس تماس گرفتم و زمانی که اورژانس آمد مرگ همسرم را تأیید کرد.
متهم که بشدت ناراحت و پشیمان بود به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7855/26/603612/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها