اخبار


علی حسینی این هفته لیست می‌دهد

سعید علی حسینی، سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان بعد از تماشای رقابت های هفته آخر لیگ جوانان باشگاه‌های کشور بهترین‌ها را به اردوی دوم تیمش دعوت می‌کند. او در سه روز رقابت هفته پایانی لیگ جوانان با حضور در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران از نزدیک رقابت ها را مشاهده کرد و بزودی اسامی دعوت شدگان به اردوی دوم تیم ملی را جهت شرکت در رقابت های جهانی یونان  اردیبهشت ماه سال آینده اعلام خواهد کرد. او قصد دارد اردو را از روز ششم اسفند در رشت دایر کند.گیلانی‌ها نیز در پی آماده کردن خوابگاه، محل مناسب تمرین و غذاخوری مناسب برای وزنه برداران جوان کشورمان هستند.

جام قهرمانی وزنه‌برداری جوانان به اهواز رفت

تیم فولاد خوزستان جام قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان باشگاه‌های ایران را به اهواز برد. این رقابت ها که با شرکت ۵۶ وزنه‌بردار در قالب هفت تیم در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران جریان داشت با قهرمانی تیم فولاد خوزستان به پایان رسید. پس از تیم فولاد خوزستان که هدایت آن را حمید رشیدی سرمربی سابق تیم‌های ملی وزنه‌برداری پایه ایران برعهده داشت، تیم‌های مناطق نفت خیز جنوب و نیروی هوایی عناوین دوم و سوم را کسب کردند. تیم‌های زیروه اردبیل، نیروی زمینی، فتح دانه مرودشت و مس رفسنجان عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

7 مدال سهم  آزاد و فرنگی‌کاران از بلغارستان

 تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان با ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و ۴ مدال برنز به کار خود پایان دادند. تیم ایران در کشتی فرنگی توسط سعید اسماعیلی و میثم دلخانی در وزن‌های ۶۰ و ۶۳ کیلوگرم به مدال طلا و علیرضا عبدولی و علیرضا مهمدی نیز در وزن‌های ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند. میثم عبدی ، مصطفی قیاسی و یدالله محبی هم به ترتیب  در اوزان ۹۷ ، ۷۹ و ۱۲۵ کیلوگرم به ترتیب مدال نقره و برنز گرفتند.

معارفه همزمان ساعی و قربانی در وزارت ورزش

مراسم معارفه هادی ساعی رئیس جدید فدراسیون تکواندو در حالی که قرار بود دیروز ساعت 11 در محل فدراسیون تکواندو برگزار شود، به بعد ازظهر موکول شد. بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی با تأیید نهاد ریاست جمهوری، ریاست هادی ساعی تأیید شد تا بالاخره تکلیف فدراسیون تکواندو روشن شود.مراسم معارفه ساعی که از صبح به بعدازظهر موکول شد، همراه با مراسم معارفه مرتضی قربانی رئیس جدید فدراسیون تیراندازی با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

برادران عالمیان در مسابقات 2 میلیون دلاری سنگاپور

نیما و نوشاد عالمیان به دعوت فدراسیون تنیس روی میز در مسابقات 2 میلیون دلاری سنگاپور شرکت می‌کنند. این مسابقات با نام گرند اسمش یکی از رویدادهای مصوب فدراسیون جهانی است که از 16 تا 29 اسفند در سنگاپور برگزار می‌شود. علاوه‌بر برادران عالمیان، امیرحسین هدایی نیز جزو بازیکنان رزرو برای حضور در این مسابقات بود که در نهایت نتوانست وارد فهرست بازیکنان اصلی شود. این رقابت‌ها در مجموع 2 میلیون دلار جایزه نقدی دارد که به نفرات اول 100 هزاردلار پاداش داده می‌شود. امتیاز حضور در مسابقات گرند اسمش و تأثیرگذاری آن بر رنکینگ جهانی شرکت‌کنندگان با مسابقات قهرمانی جهان برابری می‌کند. بنابراین حضور در این رقابت‌ها فرصت خوبی برای نوشاد و نیما عالمیان به حساب می‌آید تا بتوانند موقعیت خود را در رنکینگ ITTF بهبود بخشند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7855/24/603619/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها