آنچلوتی: با انگیزه و شور وارد میدان نمی‌شویم


رئال مادرید به برد 3 بر صفر مقابل آلاوس رسید و موقعیت خود را در صدر جدول لالیگا تثبیت کرد. رئالی‌ها با گل‌های نیمه دوم مارکو آسنسیو، وینیسیوس جونیور و کریم بنزما به سه امتیاز بازی رسیدند. این برد بعد از باخت یک بر صفر لیگ قهرمانان مقابل پاری‌سن‌ژرمن به تیم سفیدپوش پایتخت روحیه خوبی داد. اما رئال در نیمه اول این بازی در زمین خودی به مشکل خورده بود و به سختی می‌توانست موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد کند. همین موضوع باعث شد هواداران نیز به عملکرد تیم اعتراض کنند. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی به نقطه ضعفی که تیمش دراین فصل در نیمه اول اکثر بازی‌ها از خود نشان داده اعتراف کرد. آنچلوتی در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد تیمش در نیمه اول گفت: «این هفته درباره‌اش حرف زدیم، موضوع این است که نمی‌توانیم با شور و انگیزه لازم وارد مسابقه شویم. این یک نقطه ضعف برای تیم ما است و امیدوارم هر چه زودتر رفع شود. ما خوب می‌دویدیم اما در یک سوم دفاعی آنها کیفیت خوبی نداشتیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم و اینکه باید هوشیارانه و فنی بازی کنند و آنها همین کار را انجام دادند بخصوص سه مهاجم ما، آسنسیو، وینیسیوس و بنزما.»
آسنسیو 26 ساله در این فصل 7 گل در لیگ زده که بهترین عملکردش به حساب می‌آید در حالی که بنزما و وینیسیوس به ترتیب 18 و 13 گل زده‌اند. بخش‌هایی از تماشاگران در پایان نیمه اول که بازی کسالت‌آور و بدون گل بود، با سوت اعتراض خود را نشان دادند - رئال مادرید در چهار بازی آخر خود تنها یک گل زده بود که با مصدومیت و دوری کریم بنزما همزمان شده بود - اما این سوت‌ها در نیمه دوم به تشویق تبدیل شد.
آنچلوتی ادامه داد: «هواداران بازی ما را ارزیابی می‌کنند. آنها بازی ما در نیمه اول را دوست نداشتند. ما هم با هواداران موافق بودیم، هیچ‌کس در رختکن از نمایش نیمه اول راضی نبود. باید بیشتر تلاش می‌کردیم. آنها می‌خواهند ما قهرمان لیگ شویم، ما سه‌شنبه یک بازی بد داشتیم اما هواداران واکنش تیم به آن بازی را دیدند و این خوب است.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7855/23/603627/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها