شایان مصلح، مدافع گل‌گهر در گفت‌وگو با «ایران»:

هر وقت بازی کرده‌ام، تیم‌مان گل نخورده است


 حامد جیرودی/ یکی از بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر، میان نساجی و گل‌گهر برگزار شد که با نتیجه 2-1 به سود سیرجانی‌ها به پایان رسید تا شاگردان امیر قلعه‌نویی با روحیه‌ای خوب و قرار گرفتن در رتبه ششم، خود را آماده دیدار حساس با پرسپولیس در هفته نوزدهم کنند. گل اول گل‌گهر در این مسابقه را شایان مصلح در دقیقه 38 به ثمر رساند. این مدافع گیلانی درخصوص این بازی و گلزنی‌اش به خبرنگار «ایران» گفت: «ما می‌دانستیم که بازی سختی مقابل نساجی داریم. چرا که در جام حذفی برابر این تیم شکست خورده بودیم و حذف شدیم. برای همین، باید این بازی را می‌بردیم تا به نوعی جبران کنیم. خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم و توانستیم بازی را ببریم. درباره گلزنی‌ام هم روی کرنری که سعید صادقی سانتر کرد، توانستم گل بزنم و از این اتفاق خوشحالم.»
گل گهر با این پیروزی دومین برد پیاپی‌اش را کسب کرد و در مجموع 8 بازی پیاپی است که نباخته تا بعد از بحرانی که در پرونده اریک باگناما بازیکن گابنی برایش به وجود آمد، به شرایط ایده‌آل بازگردد. در این شرایط می‌توان شانس قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی برای گل گهر قائل بود؟ مصلح به این سؤال چنین پاسخ داد: «در این باره باید بگویم که ما بدون احتساب باخت‌های انضباطی، در این فصل تنها یک باخت داشته‌ایم که آن هم 10 نفره مقابل فولاد به دست آمده است. قبل از اینکه ما با مشکل پرونده بازیکن گابنی مواجه شویم، تیم‌مان در صدر جدول بود ولی بعد از کم شدن 7 امتیاز از ما، شرایط متأسفانه به سمتی رفت که اذیت شدیم. با این حال، تیم ما حقش خیلی بیشتر از اینی است که هست. آن 7 امتیاز ما را عقب انداخت وگرنه می‌توانستیم حرف‌ها برای گفتن داشته باشیم. با این حال، چیزی را از دست نداده‌ایم و الان هم به کسب سهمیه فکر می‌کنیم و امیدوارم به این هدف برسیم.»
گل گهر چهارشنبه در سیرجان پذیرای پرسپولیس است. مصلح درباره رویارویی با تیم سابقش چنین نظر داد: «بازی بعدی با پرسپولیس خب مقابل تیم سابقم است و به نظرم 2 تا از بهترین تیم‌های ایران برابر هم قرار می‌گیرند و فکر می‌کنم بازی جذابی را در پیش داشته باشیم.»
مصلح درباره وضعیتش در گل‌گهر و کار کردن با قلعه‌نویی که زیر نظر او در سپاهان هم بازی کرده، یادآور شد: «خوشبختانه شرایط برایم روز به روز در گل گهر در حال بهتر شدن است. قبلاً هم تجربه کار با آقای قلعه‌نویی را داشته‌ام و می‌دانم که چه می‌خواهد و خوشبختانه شرایط ایده‌آلی دارم. جالب این است در زمان‌هایی که برای گل‌گهر در این فصل بازی کرده‌ام، گل نخورده‌ایم و فقط یک بار از روی نقطه پنالتی دروازه‌مان باز شده است. این نشان می‌دهد که وضعیت خوبی دارم و امیدوارم یکی از بهترین فصل‌های بازی‌ام در لیگ برتر را سپری کنم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7855/22/603707/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها