نکته بازی


تفاوت هیأت رئیسه منفعل و فعال

برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، اگرچه با اقبال بسیاری از کارشناسان مواجه شده ولی افراد کمی هم از این کار انتقاد کرده‌اند. یکی از آنها غلامرضا بهروان نایب رئیس سابق و عضو پیشین هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است که معتقد است هیأت رئیسه فعلی با برکناری عزیزی خادم دچار اشتباه شده است. بهروان به این اشاره کرده که آنها هم می‌خواستند علی کفاشیان را از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار کنند ولی این کار را نکردند. نظر بهروان به عنوان یکی از مدیران با تجربه، محترم ولی باید به او یادآور شد که گاهی همین تصمیمات مهم است که می‌تواند سرنوشت فوتبال را تغییر دهد و اگر او و دوستانش هم این کار را درباره کفاشیان انجام می‌دادند، ممکن بود فدراسیون و فوتبال ایران مسیر بهتری را برای پیشرفت برود اما ارثیه کفاشیان به مهدی تاج رسید و او هم مشکلات زیادی از جمله قرارداد عجیب با مارک ویلموتس را به وجود آورد.

شادی گلی که قلیچ به نام خودش زد

شادی گل رضا اسدی هافبک پرسپولیس مقابل آلومینیوم و هیسی که او بعد از این گل نشان داد، بازتاب‌های زیادی داشته است. اما یکی از واکنش‌های جالب به این موضوع، مربوط به اظهار نظر وحید قلیچ پیشکسوت سرخپوشان پایتخت بوده است. این دروازه‌بان پرسپولیس در دهه 60 که مدت زیادی است با ویدیوهایی که از صحبت‌هایش منتشر می‌کند خبرساز شده است، گفته است: «اسدی آن هیس را برای من فرستاد» و در ادامه هم انتقادهایی را از این بازیکن مطرح کرده است. نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که به نظر می‌رسد اسدی در این مدت بسیار تحت فشار بوده و انتقادهای زیادی را تحمل کرده است. او حالا یک هیس نشان داده و به قول معروف آن را روی زمین انداخته است ولی قلیچ آن را برداشته و به نام خود زده است. در حالی که به نظر نمی‌رسد اسدی خطاب به فرد خاصی این کار را انجام داده باشد.

تراکتور از خواب بیدار می‌شود؟

تراکتور این روزها در وضعیت نامناسبی به لحاظ فنی  بسر می‌برد. سرخپوشان تبریزی که کارشان در لیگ بیست و یکم را با مربیگری فیروز کریمی آغاز کردند، پس از استعفای او و آمدن زوانمیر سولدو هم نتوانسته‌اند به موفقیت دست پیدا کنند. تراکتور با این مربی کروات در 8بازی گذشته‌اش به پیروزی نرسیده و بازی آخرش برابر استقلال در تبریز را هم 1-0 واگذار کرد تا با 14 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار داشته باشد. تراکتور که از لیگ نهم به لیگ برتر بازگشت، تاکنون در این رقابت‌ها حضور داشته است اما حالا با نتایج بدی که گرفته، به منطقه خطر نزدیک شده و ممکن است با ادامه این روند به یکی از کاندیداهای سقوط هم تبدیل شود. موضوعی که نگرانی پرشورها را در پی داشته است و باید دید در این شرایط، تراکتور چه زمانی از خواب زمستانی بیدار می‌شود و می‌تواند روزهای خوب گذشته‌اش را تکرار کند یا خیر.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7855/22/603708/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها