ساعت 23:30 امشب؛ ناپولی – بارسلونا در لیگ اروپا

مرگ و زندگی در ورزشگاه مارادونا


گروه ورزشی/ امشب در مرحله پلی آف لیگ اروپا یک بازی مرگ و زندگی در شهر ناپل برگزار خواهد شد. ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا ساعت 23:30 میزبان بارسلونا است. دیدار دو تیم در دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا با تساوی یک بر یک به پایان رسیده و حالا بارسلونا در بازی برگشت به ناپل می‌رود. مردان لوچیانو اسپالتی در نوکمپ با گل پیوتر زیه‌لینسکی پیش افتادند، اما فران تورس از روی نقطه پنالتی نتیجه را مساوی کرد. تورس در ادامه دو فرصت عالی برای گلزنی را از دست داد. ناپولی در 3 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها به تساوی یک بر یک رسیده است. آنها دچار بحران مصدومیت هم هستند و نمی‌خواهند برای چهارمین بار در هفت فصل اخیر، در این مرحله از لیگ اروپا حذف شوند.
البته ناپولی شش بازی است (در تمامی رقابت‌ها) که نباخته است، ولی در شش بازی اخیر خانگی خود تنها دو برد داشته است. بارسلونا از حذف از لیگ قهرمانان ناراحت است، اما بی‌تردید، با توجه به اوضاع مالی‌شان، حذف زودهنگام از لیگ اروپا هم ضربه سختی به این تیم می‌زند. پیراِمریک اوبامیانگ در بازی بارسلونا برابر والنسیا در مستایا هت‌تریک کرد و به نظر می‌رسد که روزهای سخت حضور در آرسنال را پشت سر گذاشته است. بارسا پنج بازی پیاپی است که شکست نخورده و در تمامی دیدارهایش در سال 2022 هم گل زده است. اما این تیم زیاد هم گل می‌خورد.
جیووانی دی‌لورنتزو، مدافع راست ناپولی، در بازی با کالیاری با جورجیو آلتاره سر به سر شد. کوین مالکوییت، جانشین او هم مصدومیت از ناحیه ساق پا پیدا کرد. میزبان همچنین ایروینگ لوزانو، ماتئو پولیتانو، استانیسلاو لوبوتکا، آندره زامبو آنگوئیسا و لورنتزو اینسینیه را در اختیار ندارد و الساندرو زانولی، مدافع راست جوان این تیم شاید به میدان برود، هرچند که ناپولی اعلام کرده که دی‌لورنتزو مشکلی جدی پیدا نکرده است. بارسلونا نام دنی آلوز را برای لیگ اروپا نداده است. ساموئل اومتیتی، آنسو فاتی، الخاندرو بالده و سرخی روبرتو هم مصدوم‌اند. اریک گارسیا و فرنکی دی‌یونگ هم برابر والنسیا آسیب دیدند و تعویض شدند. البته آنها احتمالاً به این دیدار می‌رسند، هرچند که جرارد پیکه در هر صورت جای گارسیا در کنار رونالد آرائوخو بازی خواهد کرد. کلمان لنگله و ممفیس دیپای هم به تمرینات برگشته‌اند و امیدوارند که بازی کنند.

ترکیب احتمالی بارسلونا: تراشتگن؛ دست، آرائوخو، پیکه، آلبا؛ پدری، بوسکتس، گاوی؛ ترائوره، اوبامیانگ،  تورس.
ترکیب احتمالی ناپولی:
مرت؛ دی‌لورنتزو، رحمانی، کولیبالی، ژسوس؛ روییس،  دمه؛ الماس، زیه‌لینسکی،  مرتنس؛ اوسیمن.





آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7858/23/604176/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها