بهداد سلیمی: برخواه پاسخگوی مصدومیت ملی‌پوشان باشد

برخواه: از بهداد انتظار حرف‌های قشنگ ندارم


گروه ورزشی/ تیم فولادین ذوب‌آهن آمل نایب قهرمان لیگ برتر وزنه‌برداری شد.تیمی که هدایت آن را بهداد سلیمی ستاره سال‌های گذشته تیم ملی وزنه‌برداری برعهده داشت. هر چند آنها اختلاف امتیاز خوبی نسبت به ذوب‌آهن داشتند اما در هفته پایانی نتوانستند خوب وزنه بزنند و قافیه را به ذوبی‌ها باختند. البته بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن دلایل موجهی برای خود دارد و اصرار می‌کند که مصدومیت ملی پوشانش حاصل از اردوی تیم ملی، عامل ناکامی‌اش شده است: «پنج ملی‌پوش در تیم من حضور داشتند که همه آنها مصدوم بودند. آیت شریفی و مرتضی بیگلری را به خاطر مصدومیت در فینال نداشتیم. امیر عزیزی هم از ناحیه آرنج همچنان مصدوم بود. ایوب موسوی هم به‌دلیل مصدومیتی که داشت آنچنان نتوانست آماده باشد. محمد زارعی هم به‌دلیل مصدومیت در هفته اول وزنه نزد و در دو هفته دیگر هم تا جایی که می‌توانست وزنه زد اما پنجم شد.»او در ادامه تأکید می‌کند: «غیر از تیم من در تیم‌های دیگر هم ملی‌پوشان مصدوم وجود داشت. حسین سلطانی از تیم ملی حفاری یا سهراب مرادی ذوب‌آهن.حسین سلطانی هم زیر نظر برخواه آسیب دید اما سؤال من این است که چرا برخواه هیچ جوابی نمی‌دهد؟ این نه مطالبه من که مطالبه جباری و رامهرمزی هم هست! من به مدیرعامل باشگاه تعهد دادم که اگر هزینه کند، تیمش قهرمان می‌شود اما اکنون باید خودم هم پاسخگوی تعهدم باشم که چرا تیم قهرمان نشده است آنهم به‌دلیل عملکرد برخواه!»
اما محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران، پاسخ انتقاد بهداد سلیمی را به خبرنگار ورزشی روزنامه «ایران» این طورمی‌دهد: «من از سلیمی انتظار شنیدن حرف‌های قشنگ را ندارم. او در لیگ هم نتیجه را باخت و هم اخلاق را. شما به تیم‌هایی که بهداد سلیمی در سال‌های اخیر به‌عنوان سرمربی در لیگ داشته نگاه کنید.این تیم‌ها بالاترین میانگین سنی را داشته‌اند و او امسال بدترین ترکیب را برای تیمش در نظر گرفته بود.»
او با اشاره به مصدومیت‌های ملی پوشان تیم فولادین نیز می‌گوید: «پیش از برگزاری هفته اول لیگ و اعزام تیم ملی به جهانی ازبکستان، بهداد سلیمی و آیدین نصرتی مربیان تیم فولادین با حضور در اردوی ملی از وضعیت ملی‌پوشان این تیم جویا شدند که من عنوان کردم که عزیزی اندکی از ناحیه آرنج مصدومیت دارد و در هفته اول لیگ فشار زیادی به این وزنه بردار وارد نکنید. ولی این آقایان چنان فشاری به عزیزی وارد کردند که من در رقابت‌های جهانی تمام هوش و حواس خود را معطوف گرفتن وزنه برای این وزنه‌بردار کرده بودم که دچار مصدومیت نشود. علت تشدید مصدومیت عزیزی همان فشاری بود که سلیمی بر او در هفته اول لیگ وارد کرد بود و.....»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7858/24/604187/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها