اخبار


استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال شد

حمید استیلی بازیکن اسبق تیم ملی ایران به‌عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال انتخاب شد. قرار است او بزودی امور سرپرستی تیم ملی را بر عهده بگیرد. پیش از این مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال بود که چند روز بعد از عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم، استعفای خود از دپارتمان تیم‌های ملی و تیم ملی ایران را به فدراسیون فوتبال اعلام کرد و میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون هم استعفای او را پذیرفت.

آزمون آماده بازی برای لورکوزن می‌شود

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن این روزها در حال ریکاوری است تا خود را برای اولین بازی‌اش برای این تیم آلمانی انجام دهد. بر همین اساس دیروز نشریه «بیلد» آلمان درباره آخرین وضعیت ستاره ایرانی نوشت: «آزمون دومین روز از تمرینات خود را به صورت انفرادی با حرکات توپ انجام داد. روبرت آندرچ هم به همراه آزمون تمرین انفرادی‌اش را پیگیری کرد تا بتواند به شرایط ایده آل برسد. آزمون تمرینات خود را با شادابی ادامه داد تا بتواند خیلی زود اولین بازی‌اش را انجام دهد.»

تغییر قوانین لیگ قهرمانان به سود فولاد و سپاهان

نشریه «الاقتصادیه» عربستان دیروز از قوانین جدید AFC برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 خبر داد. طبق اعلام نشریه عربستانی تیم‌های حاضر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2022 باید یک ماه زودتر لیست خود را به AFC اعلام کنند. همچنین تیم‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 مثل سپاهان و فولاد که در این فصل دو نماینده کشورمان هستند باید 15 روز قبل لیست خود را ارائه کنند. از تغییرات اصلی قوانین AFC در این زمینه که به نفع تمام تیم‌ها شد این است تیم‌ها می‌توانند قبل از اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 5 بازیکن خود را بدون قید و شرط و 3 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت تغییر دهند. یعنی هر تیم می‌تواند 8 بازیکن خود را قبل از بازی اول لیگ قهرمانان تغییر دهد. فولاد در مرحله گروهی با تیم‌های شباب الاهلی دوبی، الغرافه قطر و آهال ترکمنستان رقیب شد. در مقابل سپاهان در گروه چهارم با تیم‌های الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و برنده پلی آف(التعاون عربستان و الجیش سوریه) رقابت خواهد کرد.

قایدی در بین تأثیرگذارترین هافبک‌های لیگ امارات

سازمان لیگ فوتبال امارات با اتمام هفته شانزدهم به معرفی تأثیرگذارترین بازیکنان در خطوط مختلف پرداخت. بر همین اساس مهدی قایدی ستاره سابق استقلال که در این هفته به همراه شباب الاهلی دوبی خوش درخشید و یک گل زد و یک پاس گل داد، با کسب 12 امتیاز در رده سوم مؤثرترین هافبک‌های هفته شانزدهم لیگ امارات قرار گرفت. پیش از این هم قایدی در ترکیب تیم منتخب و جزو بهترین بازیکنان هفته شانزدهم لیگ امارات قرار گرفته بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7858/22/604245/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها