توقف پرسپولیس در سیرجان

گل‌گهر «رو دست» خورد!


گروه ورزشی/در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر، گل‌گهر از ساعت ۱۷ میزبان پرسپولیس بود. امیر قلعه نویی در این مسابقه از محسن فروزان، آرمین سهرابیان، محمدرضا خانزاده، شایان مصلح، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، سعید صادقی، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی در ترکیب اصلی استفاده کرد. یحیی گل محمدی هم حامد لک، سید جلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و حامد پاکدل را به میدان فرستاد تا به این ترتیب دوباره از سیدجلال در ترکیب اصلی استفاده کرده باشد و در خط حمله هم پاکدل جایگزین مهدی عبدی شود. سرخپوشان پایتخت بازی را هجومی آغاز کردند و دقیقه 4، پاکدل در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه او را فروزان دفع کرد. دقیقه ۹ هم استنلی اولین موقعیت گل‌گهر را خلق کرد که ضربه او به‌صورت ناقص توسط لک دفع شد. دقیقه 13 پرسپولیس به گلی جنجالی دست یافت؛ ارسال رضاییان از سمت راست با شیرجه حامد پاکدل همراه شد و نکته مهم اینکه توپ با برخورد به دست او وارد دروازه شد. داور گل را پذیرفت تا اعتراض گل‌گهری‌ها به اوج برسد اما محمدحسین ترابیان داور بازی از تصمیمش منصرف نشد. نوید مظفری کارشناس داوری گفت: «گل به‌دلیل خطای هند حامد پاکدل باید مردود می‌شد و مهاجم پرسپولیس هم باید کارت زرد می‌گرفت. در این لحظه ترابیان جای‌گیری بدی داشت و صحنه را بدرستی ندید.» دقیقه ۲۴، کامیابی‌نیا می‌توانست اختلاف را به دو گل برساند اما ضربه سر او به بیرون رفت. دقیقه 31 قلعه نویی برای اینکه بازی را به سود تیمش بازگرداند، 2 تعویض همزمان انجام داد و امین قاسمی‌نژاد و میلاد زکی‌پور را به جای تبریزی و مصلح به میدان فرستاد. یک دقیقه بعد گل‌گهر به گل رسید. میزبان سمت چپ زمین صاحب ضربه ایستگاهی شد و ارسال توپ توسط صادقی با ضربه سر کی‌روش استنلی همراه شد تا نتیجه روی اسکوربورد 1-1 شود. در این صحنه حامد لک خروج بدی داشت و در دفع توپ هم ناموفق بود. دقیقه ۳۴، سعید آقایی با شوتی محکم دروازه گل‌گهر را تهدید کرد که فروزان آن را دفع کرد و پس از آن هم اتفاق خاصی نیفتاد تا نیمه اول با تساوی خاتمه یابد.
نیمه دوم هم بازی پرهیجان دنبال شد؛ 2 تیم سعی داشتند با تدارک حملاتی با برنامه و گاهی سرعت دادن به بازی، به گل برسند. گرچه دقایق ابتدایی این نیمه در خلق موقعیت‌های جدی چندان موفق نبودند. دقیقه 61 یحیی 2 تعویض همزمان انجام داد و رضا اسدی و فرشاد فرجی به جای کامیابی نیا و پهلوان به میدان رفتند. دقیقه 73 هم عبدی به جای پاکدل وارد میدان شد اما تغییری در نتیجه حاصل نشد. دقیقه 86 پرسپولیس تعویض دیگری انجام داد و علی شجاعی جایگزین آقایی شد. در همین دقیقه روی شروع مجدد لک و پاس عبدی فرصت مناسبی برای پرسپولیس ایجاد شد اما ترابی در موقعیت آفساید قرار داشت. این دیدار در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا ترمز سرخ‌ها در سیرجان کشیده شود.
گل‌محمدی: توپ به دست پاکدل نخورد
یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از  بازی درباره گل پاکدل گفت: «به هیچ عنوان هند نبود. به حدی جو داوری را خراب کردند که مسابقه از کنترل او خارج شد.» امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر هم اظهار داشت: «هند پاکدل اظهر من‌الشمس بود. همه کارشناسان گفتند خطای هند بود اما دوستان نظر کارشناسان داوری را هم قبول ندارند.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7858/21/604248/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها