کشف اجساد 2 صیاد در آب‌های خلیج‌فارس


گروه حوادث / با گذشت یک هفته از ناپدید شدن 3 صیاد در آب‌های بندر دیّر خلیج‌فارس با تلاش امدادگران دریایی اجساد 2 نفر از آنها پیدا شد.
 یکشنبه هفته گذشته دو برادر به‌نام‌های جواد و جلال همراه پسرعموی خود، دانیال به دل دریا زدند. این کار همیشگی آنها بود؛ تور خود را در عمق دریا پهن‌می‌کردند و پس از چند ساعت با صیدهای خود راهی بازار می‌شدند تا آنها را بفروشند. اما روز یکشنبه ناگهان هوا طوفانی شد و 3صیاد جوان را غافلگیر کرد. یکی از آنها حوالی عصر با یکی از بستگان تماس گرفت و خبر داد در طوفان گرفتار شده‌اند و درخواست کمک کرد اما بعد از آن تلفنش از دسترس خارج شد.
جهانگیر دهقانی، مدیرکل بحران استان بوشهر در تشریح این ماجرا گفت: این 3 صیاد سوار بر قایق و در وضعیت نامساعد جوی از منطقه ساحلی سالم‌آباد تنگستان برای صید ماهی راهی دریا شده بودند اما قایق آنها در حوالی بندر خورخان بردخون در خلیج‌فارس ناپدید شد. پس از اعلام ناپدید شدن این شناور، عملیات جست‌و‌جو و نجات با مشارکت نیروهای امدادی بنادر و دریانوردی، بالگرد منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، پارس جنوبی و قایق‌های محلی آغاز و پس از 5 روز جست‌و‌جو قایق بدون سرنشین و تجهیزات ماهیگیری پیدا شد و تلاش برای یافتن صیادان ادامه یافت. تااینکه سرانجام ظهر شنبه اجساد 2 تن از صیادان در خلیج‌فارس منطقه بردخون بندر دیر کشف شد.
وی اضافه کرد: عملیات جست‌و‌جو و امداد هوایی و دریایی برای یافتن صیاد دیگر ادامه دارد.
 




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7865/22/605323/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها