دنیای تصویر



1 طنازی سعید آقاخانی در «راز بقا»
اخبار تولیدات شبکه نمایش خانگی داغ است. با رصد اخبار حوزه فرهنگ و هنر، با چند خبر تازه درباره برنامه‌ها و سریال‌های نمایش خانگی روبه‌رو می‌شوید که هر کدامشان به خاطر حضور چهره‌های شناخته‌شده در کانون توجه قرار دارند. در هفته گذشته سریال محمد کارت یعنی «یاغی» تصویری از گریم پارسا پیروزفر را منتشر کرد. گریم متفاوت صابر ابر در سریال «مترجم» به کارگردانی بهرام توکلی روی سایت پلتفرم اختصاصی پخش قرار گرفت. نوید محمدزاده نیز در صفحه اینستاگرامش تصویری از خودش را در سریال «آکتور» منتشر کرد تا علاقه‌مندانش را در جریان روزهای تولید این سریال و همکاری دوباره‌اش با نیما جاویدی پس از فیلم تحسین شده «سرخپوست» قرار دهد و ... اما در میان حجم بالای اخبار تولیدات این عرصه، دو خبر به خاطر نزدیکی به ایام نوروز و تعطیلات عید بر صدر توجه قرار گرفت. سعید آقاخانی که جای خالی سریالش «نون خ» در نوروز امسال محسوس است سریال تازه‌اش با عنوان «راز بقا» را به شبکه نمایش خانگی آورده است. اطلاعاتی درباره این سریال رسانه‌ای نشده اما او در صفحه اینستاگرامش زیر پست مربوط به این سریال اسامی بهرام افشار، نیما شعبان‌نژاد و حسن معجونی را هشتک زده است. نویسندگی این سریال را امیر وفایی یکی از فیلمنامه‌نویس‌های «نون خ» بر عهده دارد.

2 مهمونی آقای مجری
دیگر چهره مهم اخبار تولیدات نمایش خانگی در روزهای اخیر، ایرج طهماسب است که با ساخت و اجرای مجموعه «کلاه قرمزی» به جزئی جدایی‌ناپذیر از خاطرات نوروز بدل شده است. طهماسب برای نوروز 1401 «مهمونی» را برای شبکه نمایش خانگی تدارک دیده است. «مهمونی» جدیدترین اثر ایرج طهماسب پس از۴ سال دوری از سینما و تلویزیون است. در اخبار رسمی اطلاعات خاصی درباره این برنامه منتشر نشده اما مجید توکلی کارگردان سینما در پست اینستاگرامی‌اش با انتشار تصویری از ایرج طهماسب، چهره‌هایی چون سهیل مستجابیان، کاظم سیاح، هوتن شکیبا و محمد لقمانیان را تگ کرده است. تهیه‌کنندگی «مهمونی» را حسن خدادادی بر عهده دارد. ایرج طهماسب فیلم پرفروش «کلاه قرمزی و پسرخاله» را در کارنامه دارد. صفحه ماهنامه «فیلم امروز» چندی پیش با انتشار تصویری از پشت صحنه این فیلم نوشت: «فروش کلاه قرمزی و پسرخاله، به نرخ امروز بیش از 150 میلیارد تومان بوده است.»

3 «مرد بازنده» در یک قدمی اکران نوروز
فارغ از تولیدات شبکه نمایش خانگی، تنور اکران نوروز همچنان داغ است و اخبار شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی از طریق رسانه‌ها با حساسیت بیشتری پیگیری می‌شود. تازه‌ترین خروجی این شورا صدور پروانه نمایش برای فیلم «مرد بازنده» به تهیه‌کنندگی امیر بنان و محسن حجازی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است. فیلم سینمایی «مرد بازنده» یکی از هفت فیلم سینمایی پیشنهاد شده از سوی شورای صنفی اکران برای اکران نوروز۱۴۰۱ است که با دریافت پروانه نمایش، اکران آن در این ترکیب قطعیت بیشتری پیدا کرده است. برگ برنده «مرد بازنده» جواد عزتی بازیگر پولساز سینمای ایران است. در کنار او رعنا آزادی‌ور و ترکیب زوج اصلی «زخم‌کاری» مؤلفه دیگری برای جذب دوستداران این سریال پرمخاطب است. آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، امیر دژاکام و مهدی زمین‌پرداز دیگر بازیگران این فیلم هستند. «مرد بازنده» درباره مردی به نام احمد خسروی است که در گیرودار زندگی شخصی پرمسأله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7865/31/605400/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها