سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو
می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

ادغام بانک‌ها/ آقای چاووشی‌زاده: اختلالات بانکی و ادغام بانک‌ها کاربران را متضرر کرده است.بویژه پس از ادغام برخی بانک‌ها در بانک سپه، مشتریان این بانک‌ها با اختلالات زیادی مواجه شده‌اند و ضرورت دارد اصلاحاتی در این خصوص صورت گیرد.
مالیات ملک / آقای موسوی: وزارت راه و شهرسازی برای بنده پیامک مالیات فرستاده. بنده یک خانه کوچک در کوچه یک متری دارم و برایم مالیات فرستادند.هیچ کسی هم جوابگو نیست. لطفاً پیگیری کنید.
 ترافیک شدید در خیابان اسفندیار/ خانم کلیمی: توقف خودروها در خیابان اسفندیار باعث ایجاد ترافیک و سد معبر در این خیابان شده است. ضروری است پلیس راهور به این موضوع رسیدگی کند.
افزایش قیمت خرما / آقای جرجانی از نوشهر : می‌‌خواستم گله کنم از وزارت اقتصاد و تعزیرات حکومتی. بنده امروز یک جعبه خرما به وزن نیم کیلو خریداری کردم با قیمت 55 هزار تومان و هیچ تفاوتی هم با خرماهای دیگر ندارد. چرا مسئولین در تعزیرات حکومتی هیچ ترتیب اثری نمی‌دهند؟ هنوز ماه رمضان نیامده خرما را گران کردند.لطفاً مسئولین پیگیری کنند.
تفاوت در پرداخت عیدی کارمندان زن و مرد/ خانم بهرامی: دولت در پرداخت عیدی به کارکنان دولت به خانم‌ها فقط یک میلیون و 600 هزار تومان داده در صورتی که به آقایان به تعداد فرزندان و همسر وجه بالاتری پرداخت کرده، می‌خواستم بدانم یک خانم که پا به پای مردان در ادارات دولتی کار می‌‌کند چرا باید عیدی کمتری دریافت کند؟

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7865/1/605475/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها