دیگه چه خبر


دولت سیزدهم ویلای بیت‌المال را از رحمانی فضلی پس گرفته است

   خبر اول اینکه،پس از انتشار سندی مبنی بر تصرف غیرقانونی یک ویلای 1800 متری از سوی رحمانی فضلی وزیر سابق کشور، روابط عمومی این وزارتخانه اعلام کرد که ملک مذکور در اختیار وزارت کشور قرار گرفته است.
گفتنی است مطابق اطلاعاتی که به دست خبرنگار روزنامه ایران رسیده است، رحمانی فضلی این ویلا را که جزو اموال وزارت کشور بوده است طی دو ماه اخیر و پس از پیگیری معاونت حقوقی دفتر ریاست جمهوری تحویل داده است.  دستگاه قضایی و دادستانی تاکنون نسبت به تخلف آقای رحمانی فضلی واکنش نشان نداده است.

صدور حکم قصاص برای قاتل مأمور نیروی انتظامی

  خبر دیگر اینکه، پس از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات قاتل شهید رنجبر مأمور وظیفه‌شـــناس نیـــــروی انتظامـــــی، در شعــــــبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس؛ رئیس کل دادگستری این استان از صدور حکم قصاص برای متهم این پرونده یک ماه پس از وقوع جنایت خبر داد. سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر مأمور انتظامی شیراز، در شامگاه 13 بهمن ماه 1400 در درگیری با اراذل به
شهادت رسید.

یکی از متهمان ترور حاج‌قاسم، سفیر امریکا در یمن شد

  دست آخر اینکه،   استیون فاگین، سفیر جدید امریکا نزد دولت مستعفی یمن مستقر در عربستان شد. او پیش از این مسئول کنسولگری امریکا در اربیل عراق بوده است.
نام «استیون فاگین» در لیست تحریم‌های وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران درخصوص افراد دخیل در ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کنار افرادی چون «دونالد ترامپ» و «مایک پمپئو» قرار دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7865/5/605482/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها