آتش زدن 7 خودرو در ستارخان


گروه حوادث /در پی انتشار ویدیویی از به آتش کشیدن چند دستگاه خودروی سواری در محله ستارخان، پلیس تهران بزرگ از شناسایی عامل این اقدام خبر داد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، پس از انتشار ویدیویی در فضای مجازی که نشان می‌داد چندین خودرو در یکی از کوچه‌های واقع در محله ستارخان تهران دچار حریق شده‌اند، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد که این حادثه حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد روز جمعه در محله ستارخان رخ داده و در پی آن مأموران کلانتری در محل حاضر شده و پس از تشخیص آتش‌نشانی در مورد عمدی بودن این حریق، اقدامات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان این آتش‌سوزی آغاز کردند.
همچنین تیم‌هایی از پلیس امنیت عمومی نیز در این پرونده که منجر به آتش گرفتن هفت دستگاه خودروی سواری شده بود، مشارکت داشتند و با اقدامات انجام شده که شامل بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته و دیگر اقدامات فنی و پلیسی بود، صبح روز شنبه عامل این آتش‌سوزی از سوی مأموران مورد شناسایی قرار گرفت.
برابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اقدامات مأموران برای دستگیری این فرد ادامه دارد و متهم بزودی دستگیر می‌شود. تا زمان دستگیری نمی‌توان به طورقطع از انگیزه این اقدام صحبت کرد و آنچه که در مورد خصومت شخصی مطرح شده یکی از دلایل دارای احتمال قوی بوده اما دلیل قطعی پس از دستگیری متهم مشخص خواهد شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7871/17/606623/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها