لیگ برتر


تساوی هوادار و مس در پایان هفته بیست و دوم
تراکتور با ساغلام باخت، فجر با معدنچی

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، دیروز با انجام 3 بازی به پایان رسید. در این دیدارها، هوادار و مس در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی 1-1 مساوی شد. گادوین منشا (16)‌ برای رفسنجانی‌ها و سیدمحمد ستاری (70)‌ برای شاگردان رضا عنایتی گلزنی کردند. ضمن اینکه محمد رجب زاده مربی هوادار و کوروش مرادی مربی مس با دریافت کارت قرمز اخراج شدند. تراکتور و فولاد هم در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه 2-1 به سود اهوازی‌ها به پایان رسید تا ناکامی سرخپوشان تبریزی با هدایت ارطغرل ساغلام هم ادامه داشته باشد. در این دیدار، حمید بوحمدان (13) و سینا شاه عباسی(33) برای شاگردان جواد نکونام و بهزاد سلامی (2+90) برای تبریزی‌ها گلزنی کردند. همچنین فجرسپاسی و شهرخودرو در ورزشگاه حافظیه شیراز با هم دیدار کردند که این مسابقه در پایان با پیروزی  1- 0 مشهدی‌ها به پایان رسید تا کاکوها با مربیگری مهرزاد معدنچی هم ناکام باشند.تک گل شهرخودرو در این مسابقه را مجتبی بیژن(95) به ثمر رساند.

دربی 2 ساعت به تعویق افتاد

پرسپولیس و استقلال که رقابت سخت و شانه به شانه‌ای برای کسب عنوان قهرمانی دارند، روز پنجشنبه 26اسفند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. طبق برنامه اعلامی سازمان لیگ، این دیدار قرار بود که از ساعت 19 برگزار شود اما در جلسه چند شب گذشته مسئولان استانداری، زمان برگزاری دیدار حساس دو تیم تغییر کرد و مقرر شد این دیدار در ساعت 15:30 برگزار شود. علاوه بر این گفته شده که شورای تأمین استان تهران با افزایش سهمیه هواداران پرسپولیس در دربی مخالفت کرده و مقرر شده از سوی هر دو تیم تعداد 10هزار تماشاگر به صورت 50-50 در ورزشگاه حضور داشته باشند. در این شرایط دیروز اعلام شد که مسابقه دو تیم به جای ساعت 15:30 در ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.همچنین زمان آغاز دیدار پرسپولیس از هفته‌های بیست و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تغییر کرد و مسابقه دو تیم هوادار و پرسپولیس از این هفته به جای روز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ روز دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی آقای خاص کشتی از برنده دربی
بنا: سیدجلال گل بزند خوشحال می‌شوم

دربی پایتخت در حالی قرار است پنجشنبه برگزار شود که محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در این خصوص صحبت کرده است. او که بارها پرسپولیسی بودن خود را اعلام کرده، درباره اینکه طرفدار پرسپولیس است و دوست دارد این تیم قهرمان لیگ شود، به فارس گفت: «دوست داشتن پرسپولیس به خاطر این است که از نوجوانی علی پروین را دوست داشتم و او بچه محل ما بود، وحید قلیچ هم همین طور. من اهل کری خواندن نیستم اما وقتی در یک بازی پرسپولیس همان دقایق ابتدایی گل خورد، پیام‌های زیادی داشتم که برایم نوشته بودند بازی یک بر صفر شروع شد! من یک پرسپولیسی هستم و بسیار متعصب. دوست دارم پرسپولیس دربی را هم ببرد و قهرمان لیگ شود. مهم نیست چه کسی گل می‌زند اما اگر سید جلال از عقب بیاید و ناگهان گل بزند خیلی خوشحال خواهم شد. همسرم هم بشدت پرسپولیسی است و حتی بعد از بردهای پرسپولیس سجده شکر به جا می‌آورد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7871/19/606635/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها