پاک کردن دائمی فایل‌ها


همه ما در گوشی و لپ تاپ خود اطلاعاتی داریم که هنگام فروش این وسایل دیجیتال نگران دست یافتن دیگران به این داده‌ها می‌شویم. شاید با خود بگویید تنها یک ریست فکتوری و بازگشت به تنظیمات کارخانه، کافی است تا همه این اطلاعات پاک شوند درحالی که چنین نیست و بسیاری از فایل‌ها و داده‌ها را می‌توان با شگردهای مختلف بازیابی کرد.
 بنابراین اگر نگران چنین موردی هستید حتماً از راهکارهای فعالان حوزه نرم‌افزاری کمک بگیرید چرا که تاکنون اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های متعددی برای مقابله با این مشکل کاربران، به بازار ارائه شده است.
 یکی از بهترین نرم‌افزارهای ارائه شده، Prevent Restore است؛ نرم‌افزار حذف دائمی و همیشگی اطلاعات و فایل‌ها از سیستم که می‌تواند به کاربران کمک کند. همان‌طور که می‌دانید هنگامی که فایلی را در ویندوز حذف و آن را به سطل زباله منتقل می‌کنید حتی با حذف آنها از سطل زباله ویندوز، بازهم فایل‌ها به طور کامل پاک نشده‌اند و براحتی می‌توان با یک نرم‌افزار بازیابی فایل مجدد، آنها را بازگرداند.
 اما به کمک نرم‌افزار Prevent Restore شما قادر خواهید بود تا فایل‌ها را به طور کامل و همیشگی حذف کنید، به نحوی که دیگر به هیچ عنوان قابل بازیابی نباشند. هدف اصلی استفاده از نرم‌افزار Prevent Restore، عدم بازیابی مجدد فایل‌های حذف شده است، به طوری که دیگر هیچ راه بازگشتی وجود نداشته باشد. جلوگیری از بازیابی فایل در فلش مموری، USB، SSD و... نیز از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار پرکار می‌توان به رابط کاربری ساده و بی‌نظیر آن اشاره کرد.
 اگر شما هم علاقه‌مندید این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید به وب سایت پی سی ورلد مراجعه کنید.
برای این کار هم تنها کافی است آدرس WWW.P30world.com را تایپ کرده و این نرم‌افزار را به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7876/25/607648/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها