23:15 امشب؛ یوونتوس – اینتر

دربی ایتالیا با نگاه به صدر جدول


گروه ورزشی/ امشب در سری آ ایتالیا قهرمانان دو فصل گذشته لیگ به مصاف هم می‌روند. در حالی که میلان فعلاً با 66 امتیاز صدرنشین لیگ ایتالیا است یوونتوس و اینتر همچنان امیدوار به قهرمانی در سری آ در این فصل هستند. هر دو تیم پیش از تعطیلات دیدارهای ملی فرم خوبی داشتند. اینتر در چهار بازی اخیر خود در لیگ شکست نخورده است و یوونتوس هر چهار بازی آخر خود در لیگ را برده است. حالا امشب یوونتوس ساعت 23:15 میزبان اینتر در ورزشگاه آلیانز و به دنبال پنجمین برد متوالی خود است.اینتر با وجود شکست نخوردن در چهار بازی آخر خود روند خوبی نداشته و به نظر می‌رسد بازی امشب محک مناسبی برای بررسی روند پیشرفت این تیم باشد. نراتزوری با وجود نتایج خوب در سال 2022، نتوانسته گل‌های زیادی بزند و از ابتدای سال میلادی تاکنون تنها دو گل در خانه حریفان زده است.
مردان سیمونه اینتزاگی در سال 2022 تنها یک بازی در لیگ داشته‌اند که بیش از دو گل در آن زده‌اند. یوونتوس هم تنها سه بازی در سری آ داشته که بیش از سه گل در آنها زده است. اما یووه در هفت بازی اخیر خود در سری آ دست کم یک گل زده و نشانه‌های پیشرفت را به خوبی در عملکرد خود نشان داده است. آنها حالا می‌خواهند با برد در بازی امشب از اینتر جلو بزنند و به صدر جدول نزدیکتر شوند.با توجه به انگیزه‌های دو تیم برای برنده شدن به نظر می‌رسد که این بازی گل خواهد داشت، بویژه که دوشان ولاهوویچ، بهترین گلزن لیگ در یووه است و لائوتارو مارتینس در اینتر.ماسیمیلیانو آلگری در این بازی لوکا پلگرینی را در اختیار ندارد. این بازیکن ایتالیایی پنجمین کارت زرد خود را گرفته و یک جلسه از همراهی تیمش محروم است. وستون مک‌کنی هم تا پایان فصل مصدوم است، ولی کایو جورج به بازگشت به تیم اصلی نزدیک شده است.اینتزاگی تیمی کامل در اختیار دارد و می‌تواند تغییراتی نسبت به بازی قبلی بدهد. ماتیاس وسینو به دنبال حضور در ترکیب ثابت است و الکسیس سانچس هم احتمالاً کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند.
ترکیب احتمالی یوونتوس: شزنی؛ روگانی، کیه‌لینی، دی‌لیخت، دی‌شیلیو، رابیو، آرتور، دانیلو، کوادرادو؛ ولاهوویچ، دیبالا.
ترکیب احتمالی اینتر: هاندانوویچ؛ باستونی، اشکرینیار، دی‌آمبروزیو، پریشیچ، وسینو، بارلا، چالهان‌اوغلو، دومفریس، مارتینس، ژکو.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7876/17/607755/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها