لاپورتا: اگر همه بازی‌ها را ببریم قهرمان لالیگا می‌شویم


اوضاع بارسلونا آنقدر خوب شده که حالا رئیس این باشگاه باور به قهرمانی این تیم در لیگ دارد. بارسلونا این روزها اوج گرفته و بخصوص پس از برتری 0-4 بر رئال مادرید در بهترین فرم چند فصل اخیر خود به سر می‌برد. بارسا در لیگ اروپا به یک چهارم نهایی رسیده و شانس اول قهرمانی است ولی در لالیگا با یک بازی کمتر، 12 امتیاز کمتر از رئال دارد. خوان لاپورتا رئیس باشگاه اما به قهرمانی این تیم باور دارد.
لاپورتا در مصاحبه با تلویزیون ملی اسپانیا و در مورد شانس قهرمانی بارسا در لالیگا گفت: «به این اطمینان رسیده‌ام که قادر به فتح لالیگا هستیم و فراتر از آن، این کار را نیز انجام خواهیم داد. خیلی ساده است، ما در بهترین فرم به مقطع پایانی فصل رسیده‌ایم و تیمی بسیار قدرتمند داریم. با ژاوی که ایده‌های روشنی دارد و به‌خوبی هم در تیم جواب داده، با سبکی که همیشه مورد علاقه ما بوده، توانسته‌ایم به روزهای خوب‌مان برگردیم و حالا خوشبین‌تر از همیشه برای قهرمانی هستیم. می‌دانم کار ساده‌ای نیست و این چالشی بزرگ خواهد بود ولی قهرمانی امکانپذیر است. باید بازی بعدی برابر سویا را ببریم و ببینیم رئال برابر سلتا چه خواهد کرد. به هیچ تیمی بی‌احترامی نمی‌کنم و برای رقبا احترام خاصی قائلم ولی نظر شخصی من این است که اگر همه بازی‌های پیش رو را ببریم، قهرمان خواهیم شد.»
لاپورتا در ادامه در مورد انتخاب ژاوی حرف زد: «از زمانی که در انتخابات برنده شدم، این بهترین تصمیم من برای باشگاه بود. واضح است که بهتر بود زودتر ژاوی را به‌عنوان سرمربی انتخاب می‌کردم ولی باور کنید شرایط پیچیده‌تر از تصورات بود.» خرید ارلینگ هالند یکی دیگر از سوژه‌هایی بود که لاپورتا در مورد آن صحبت کرد: «باید بار دیگر تأکید کنم که من هرگز بازیکنی را مقدم‌تر از باشگاه قرار نخواهم داد. خریدی نخواهیم کرد که شرایط اقتصادی باشگاه را متزلزل کند و باشگاه به خطر بیفتد. هدف ما تقویت هر چه بیشتر تیم است ولی از بازیکنی نام نخواهم برد چون قیمت او را بالاتر می‌برد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7876/17/607757/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها