وداع مهرام پرمهره با لیگ بسکتبال

شهریان: باور داشتیم که به نیمه نهایی می‌‌رویم


پریسا غفاری/ مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود. تیم‌های شیمیدر قم، شهرداری گرگان و ذوب آهن که با نتیجه ۲ بر صفر، هفته قبل مقابل مس کرمان، مس رفسنجان و کاله به برتری رسیده بودند به این مرحله رسیدند. اما نظم آوران سیرجان سری را 2- یک از مهرام برد تا چهارمین تیم نیمه نهایی لقب بگیرد. نیمه نهایی به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می‌شود. نظم آوران سیرجان در حالی به جمع چهار تیم برتر رسید که کمتر کسی فکر می‌‌کرد آنها از پس تیم پرستاره مهرام برآیند. تیمی که مصطفی‌ هاشمی، سرمربی تیم ملی هم هدایت آن را برعهده داشت. سیرجانی‌ها در روزی بازی سوم را به نفع خود پشت سر گذاشتند که باشگاه مهرام بیانیه شدیداللحنی را نسبت به رسانه‌ها و برخی صفحات مجازی روی خروجی سایت خود و تعدادی از خبرگزاری‌ها قرار داده بود. آنها در این بازی جایی که 18 امتیاز جلو بودند در پایان با 10 امتیاز اختلاف باختند تا این مربی باخت پورتوریکویی را هم تجربه کند. این دیدار حاشیه‌هایی هم داشت و مصطفی‌ هاشمی سرمربی مهرام در پایان نیمه اول، درگیری لفظی با آرن داوودی داشت. به نحوی که‌ هاشمی برای گوشمالی کردن داوودی از روی بیلبوردهای تبلیغاتی هم گذشت. مهدی کامرانی بازیکن با تجربه مهرام هم در جریان بازی اعتراضاتی به داوران داشت و یک تکنیکال هم دریافت کرد. حتی رقص موزون هم جلوی ‌هادی سالم انجام داد.
محمد شهریان، گارد راس تیم نظم آوران سیرجان هم بعد از این برد با خوشحالی از جنگیدن تیمش برای رسیدن به فینال می‌‌گوید: «بازی مهرام همیشه سخت است، چه در فصل عادی، چه در پلی‌آف... یک‌ماه و نیم تلاش کردیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. بسکتبال همین است، یک شب اشک شوق می‌‌ریزی و یک شب اشک ناراحتی... حالا هم برای رسیدن به فینال می‌جنگیم تا به قهرمانی برسیم.»
او درخصوص پیروزی در بازی سوم آن هم وقتی 12 امتیاز عقب بودند، بیان می‌‌کند: «وقتی نیمه اول نتوانستیم به چیزی که می‌خواستیم برسیم، در رختکن گفتیم: «ته این بازی باخت است! اگر قرار است ببازیم، برویم مردانه بجنگیم و بازنده شویم» و به زمین برگشتیم و...»
بازیکن نظم آوران به مصدومیت خود هم اشاره می‌‌کند: «مچ پایم مصدوم بود و بین دو‌نیمه کلی لیدوکائین و مسکن استفاده کردم اما باز هم درد داشتم! پس تعویض شدم و کوارتر چهارم به زمین آمدم! اما برایم تجربه بسیار خوبی بود. اینکه با تیمی که در آن لیدر هستم و می‌توانم بازی‌‌ای را که می‌خواهم انجام ‌دهم و به جمع ۴ تیم برتر برسم برایم افتخار خیلی خیلی بزرگی است.» با وجود اینکه کمتر کسی فکر می‌‌کرد تیم تازه لیگ برتری بتواند مهرام را حذف کند، می‌گوید: «همیشه وقتی صحبت می‌‌کردیم (حتی با مدیران تیم) می‌گفتیم در بدبینانه‌ترین حالت پنجم می‌شویم، اما همیشه نگاه‌مان به ۴ تیم بود. از روزی که مشخص شد به مهرام می‌خوریم، یک ماه و نیم با این باور که به جمع ۴ تیم می‌رویم تمرین کردیم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7876/18/607763/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها