درنخستین روزهای سال 1401 رخ داد

شهادت 3 مأمور نیروی انتظامی


گروه حوادث: نخستین روزهای سال 1401 با شهادت سه مأمور نیروی انتظامی به دست اشرار همراه بود که با اقدام بموقع نیروهای پلیس عاملان هر دو حادثه ساعاتی بعد دستگیر شدند.
شهادت مأمور پلیس در دیلم
در نخستین درگیری که ساعت ۰۱:۷ بامداد چهارم فروردین رخ داد در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری و تیراندازی در یک مراسم عروسی، در یکی از محلات «ایرانشهر» مأموران انتظامی این شهرستان، به محل اعزام شدند. بلافاصله پس از حضور مأموران در محل، سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای به سمت مأموران تیر‌اندازی کرده و متواری شدند. سردار طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: بر اثر این تیراندازی ۲ نفر از مأموران انتظامی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند اما تلاش تیم پزشکی برای نجات جان ستوان دوم «منصور بزی ساکت» بی‌نتیجه ماند و به شهادت رسید. بلافاصله با تلاش پلیس شهرستان «ایرانشهر» عاملان اصلی راه‌اندازی این نزاع شناسایی و تعدادی از آنها در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.
شهادت ستوان موسوی در بوشهر
شامگاه نهم فروردین در جریان درگیری مأموران گشت انتظامی پلیس با سارق مسلح در شهر بندر امام حسن شهرستان دیلم، ستوان سوم «سیدنوید موسوی» بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و سروان جلیل دازه نیز مجروح شد.
سردار «حیدر سوسنی» فرمانده انتظامی استان بوشهر با اعلام خبر دستگیری قاتل گفت: ساعت ۲۱ سه‌شنبه 9 فروردین در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی اینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید در خیابان به شکل مشکوکی پارک شده بود گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند اما به محض حضور مأموران در محل ناگهان فردی با اسلحه کلاش به سمت مأموران تیراندازی کرد و با استفاده از تاریکی شب متواری شد.
پس از این حادثه یگان‌های عملیاتی پلیس طی اقدامات اطلاعاتی محل دقیق اختفای متهم را شناسایی کردند اما مرد شرور اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد که با عکس‌العمل بموقع مأموران دستگیر شد و در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت ستوان «سید نوید موسوی» و سروان «جلیل دازه» اعتراف کرد.  سروان «جلیل دازه»  که در این حادثه همراه با ستوان موسوی مجروح شده بود نیز صبح جمعه 12 فروردین در بیمارستان به شهادت رسید.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7876/1/607826/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها