گزارش جلسه ستاد ملی حال‌دهی به جوانان


محمدرضا رضایی
ستاد ملی حال‌دهی به جوانان تشکیل جلسه داد و برنامه‌هایی را برای حال‌ بردن هرچه بیشتر جوانان از زندگی تصویب کرد.
جلسه ابتدا با یاد و خاطره چند نفر از اعضای سابق ستاد که طی یک سال گذشته به‌دلیل کهولت سن دعوت حق را مشتاقانه لبیک گفته بودند، شروع شد. سپس مراسم با سخنرانی معاون محترم وزیر که از جوانان فعال و کوشای دهه پنجاه شمسی بودند، ادامه یافت. وی در این سخنرانی ضمن قدردانی از این ستاد بابت دلسوزی و دغدغه‌مندی نسبت به جوانان این مرز و بوم، طی یک جمله طلایی و خلاقانه تأکید کرد که جوانان زغال‌های کوره قطار پیشرفت کشور هستند و بعد از صد و بیست سال که ما مسئولیت‌ها را واگذار کردیم، همین عزیزان قرار است اداره امور را به‌دست بگیرند.
بعد از سخنرانی معاون محترم که با تشویق جانانه حضار همراه شد، اعضای ستاد در حضور معاون وزیر و محافظان وی و نیز مدیرکل روابط‌عمومی که محافظی نداشت، جلسه را آغاز کردند. رئیس محترم ستاد ضمن خوشامدگویی به حضار و ابراز دلتنگی بابت دوری یک ساله، تأکید کرد که اعضای این ستاد همگی در دهه‌های چهل و پنجاه شمسی، داوطلبانه دوران جوانی را تجربه کرده‌اند و لذا با روحیات و خواسته‌های جوانان این دوره و زمانه بیگانه نیستند و قطعاً تصمیمات این جلسه امید و انرژی مضاعفی به زندگی جوانان تزریق خواهد کرد.
با توجه به اهمیت شادی و نشاط جوانان، محوریت جلسه امسال ستاد نیز مانند سنوات قبل، تزریق شادی و نشاط بین جوانان بود. در همین راستا یکی از اعضا ضمن قدردانی از نهادهای متولی ازدواج بابت افزایش وام ازدواج، پیشنهاد کرد تا زمانی که برنامه‌های بلندمدت تسهیل ازدواج جوانان عملی شده و به‌بار بنشیند، برای کاهش غم جوانانی که توانایی مالی ازدواج ندارند، کنسرت‌هایی با حضور خوانندگانی همچون عبدالحسین مختاباد و علیرضا افتخاری که از خوانندگان نشاط‌آفرین در دهه‌های گذشته بوده‌اند برگزار شود.
این پیشنهاد که تحسین اعضای ستاد را در پی داشت، طی زمانی طولانی مورد چکش‌کاری سایر اعضا قرار گرفت و با پیشنهادهای دیگری کامل شد. به‌عنوان مثال مقرر شد این کنسرت‌ها در سرتاسر کشور و با تخفیف 30 درصدی قیمت بلیت برای جوانان مجرد بالای 25 سال برگزار شود. همچنین مصوب شد هنرمندانی همچون حمید ماهی‌صفت و حسن ریوندی در ادامه برگزاری این کنسرت‌ها، به اجرای برنامه‌های شاد بپردازند تا نشاط جوانان دو‌چندان شود.
در پایان، این جلسه با گرفتن عکس یادگاری اعضا به‌همراه معاون محترم وزیر و محافظانشان و نیز مدیرکل روابط‌عمومی که میهمان افتخاری جلسه بودند، به‌پایان رسید.
پایان خبر!

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7878/30/608019/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها