23:30 امشب؛ منچسترسیتی – اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا

نبرد هیجان‌انگیز دو سبک متفاوت


گروه ورزشی/ منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی خود، اتحاد، امشب به مصاف اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خواهدرفت.
شاگردان پپ گواردیولا در مرحله قبلی خیلی زود تکلیف صعود خود را مقابل اسپورتنیگ لیسبون روشن کردند و با برد 5-0 درمجموع دو بازی به این مرحله رسیدند، اما آنها می‌دانند که مقابل اتلتیکو به هیچ‌وجه کار آسانی در پیش ندارند، بویژه گواردیولا از نبرد با دیگو سیمئونه سرمربی اتلتی خاطرات خوبی ندارد. اتلتیکو مادرید بعد از حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان حالا به دنبال کنار زدن دیگر تیم بزرگ شهر منچستر است. آنها در چند هفته اخیر روند خوبی داشته‌اند و شش برد متوالی کسب کرده‌اند. بزرگترین هدف گواردیولا در منچسترسیتی، رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بوده اما او هنوز نتوانسته به این هدف برسد. سیتی در لیگ برتر هم با وجود روند خوبی که داشته لیورپول را در یک قدمی خود و با اختلاف فقط یک امتیاز در رتبه دوم جدول می‌بیند. آنها قرار است هفته دیگر به مصاف لیورپول بروند، اما در حال حاضر تمرکزشان روی لیگ قهرمانان است، جایی که سه بار در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شدند و سال گذشته هم به نایب‌قهرمانی رسیدند.
طرفداران سیتی نمی‌توانند تحمل کنند که تیمشان بار دیگر در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شود. این تیم در 7 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها نباخته است و در 9 بازی خانگی پیاپی در لیگ قهرمانان هم پیروز شده بود تا بازی قبل که برابر اسپورتینگ لیسبون به تساوی بدون گل رسید. البته آنها در بازی رفت، اسپورتینگ را در پرتغال با نتیجه 5-0 برده بودند. در سمت دیگر، اتلتیکو تلاشی بی‌نتیجه برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لالیگا داشته است. آنها البته در ماه‌های اخیر به اوج برگشته‌اند، و در بازی اخیرشان در شنبه توانستند آلاوس را با نتیجه 4-1 ببرند. آنها همچنین 4 بازی اخیر خارج از خانه خود در تمامی رقابت‌ها را برده‌اند. اما تیم دیه‌گو سیمئونه از فصل 17-2016 به این سو، از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان بالاتر نرفته است. آنها فصل گذشته به چلسی، دیگر تیم انگلیسی باختند.
این همچنین اولین بازی رسمی منچسترسیتی و اتلتیکومادرید است اما گواردیولا و سیمئونه 3 بار به مصاف هم رفته‌اند. اتلتیکو در فصل 16-2015 لیگ قهرمانان در مرحله نیمه‌نهایی، بایرن مونیخ با هدایت پپ را شکست داد. لوییس سوارز برابر آلاوس به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت و در 15 دقیقه دو گل زد، اما به نظر می‌رسد که سیمئونه از ژوائو فلیکس و آنتوان گریزمان در خط حمله بهره بگیرد.
ترکیب احتمالی منچسترسیتی: ادرسون؛ کانسلو، لاپورت، استونز، زینچنکو؛ سیلوا، رودری، دی‌بروینه؛ محرز، فودن، استرلینگ.
ترکیــــــب احتمـــــالی اتلتیکو مادرید: اوبلاک؛ ساویچ، خیمنس، رینیلدو؛ یورنته، دی‌پل، کوندوگبیا، کوکه، لودی؛ گریزمان،
فلیکس.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7878/17/608101/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها