ستاره بسکتبال ایران از روزهای حضور در لیگ چین می‌‌گوید

حدادی: یک سال و نیم در قرنطینه بودم


پریسا غفاری / حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران بعد از پایان کار تیمش در لیگ چین به ایران بازگشته و با توجه به زمانبندی لیگ ایران، اجازه پیوستن به تیم‌های ایرانی را دریافت نکرد. او درباره عدم صعود سی‌چوان به مرحله پلی‌آف لیگ CBA به خبرنگار «ایران» می‌‌گوید: «آنجا لیگ را به سه پنجره تقسیم کرده بودند. پنجره اول من نبودم. پنجره دوم وقتی رسیدم، هشت برد و هفت باخت از ۱۵ مسابقه داشتیم. بازیکنانی هم که از پارسال داشتیم، زیاد نمانده بودند و 5 بازیکن جوان جایگزین بازیکنان فصل پیش کرده بودند. کمی برایم سخت بود؛ ولی به کار با جوانان عادت کردم. بازی کنار جوانان لذتبخش است و در عین حال نتیجه گرفتن سخت می‌شود. در هر بازی می‌جنگی و جایی که به تجربه نیاز داری، اشتباهات باعث باخت می‌شود.»
ملی‌پوش کشورمان همچنین از دادن 50 بار تست کرونا برای مدت حضورش در چین صحبت می‌‌کند: «فکر می‌کنم در این مدت، ۵۰ بار تست کرونا دادم. در بدو ورود به چین ۲۸ روز قرنطینه شدم. آنجا کمی سخت می‌گیرند. هنوز داخل حباب بازی می‌کنند و هر دو روز یک بار، تست PCR می‌‌دادیم. آرزو می‌‌کنم کرونا برود. واقعاً خسته شده‌ام. 6 ماه در قرنطینه بودم. در این 3 سال فکر کنم در مجموع یک سال و نیم در قرنطینه و اتاق خودم بودم.» حدادی در این فصل با تریپل دبل‌های خود آمار خوبی از خود برجای گذاشت: «بچه‌ها را راه می‌انداختم. خودم هم آسیب دیده بودم، آن طور که باید نتوانستم کار کنم و جایی که نیاز بود، کمک می‌کردم. خیلی آماده به چین رفتم، خوب تمرین کرده بودم؛ اما به خاطر دیسک کمرم کمی اذیت شدم. سه بازی اول نبودم، بعد پنج شش بازی انجام دادم و دیدم که خیلی درد دارم. اجازه گرفتم که بازی نکنم. الان بهتر شده‌ام. روزی که به ایران رسیدم، بلافاصله سراغ دکتر صادقی رفتم. آنقدر درد داشتم که شش صبح رسیدم و ساعت ۹ صبح پیش دکتر بودم. الان خدا را شکر بهترم.»
 ملی‌پوش بسکتبال همچنین از آمدن هم نسل خود در رأس فدراسیون خوشحال است: «خیلی خوشحالم که جواد داوری هم‌نسل، دوست و هم‌تیمی‌ام رئیس فدراسیون شده است. سال‌ها هم اتاق بودیم. کنار هم برد و باخت را تجربه کردیم و اشک ریختیم. خوبی انتخاب جواد داوری این است که از جنس بسکتبال است. امیدوارم از ظرفیت بسکتبال بخوبی استفاده کند و از هر کسی که لیاقت هر پست را دارد، استفاده کند. من آدمی نیستم که بگویم چه کار کند و چه کار نکند؛ ولی حمایتش می‌کنم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7878/18/608107/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها