اخبار


کرمی زنگ خطر را برای وزنه‌برداری به صدا درآورد

مهدی کرمی، وزنه‌بردار زنجانی زنگ خطر را برای ملی‌پوشان دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم ملی به صدا درآورد. او که به‌تازگی و پس از چند سال دوری به روی تخته بازگشته است، با انتشار کلیپی از آمادگی‌اش برای پوشیدن دوبنده تیم ملی خبر داد. این وزنه‌بردار که در هفته دوم فصل گذشته لیگ در حضور سهراب مرادی عنوان اول دسته ۱۰۹ کیلوگرم را به خود اختصاص داده بود، برای پوشیدن دوبنده تیم ایران در بازی‌های آسیایی برای دیگر مدعیان این وزن از جمله سهراب مرادی، علی هاشمی و کیا قدمی خط و نشان کشید. کرمی در تمرینات به رکوردهای جهانی دسته ۱۰۹ کیلوگرم نزدیک شده است.

27 آزادکار در اردوی ملی

اردوی تیم ملی کشتی آزاد از فردا تا ۲۸ فروردین در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود. پژمان درستکار از 27 آزادکار دعوت کرد تا تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در آزادی پیگیری کنند. این مسابقات روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در شهر اولان‌باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان اعلام شد. این مسابقات روزهای 30 و 31 فروردین ماه در شهر اولان باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود که محمد بنا، سرمربی تیم ملی، علی نوربخش، مهدی محسن‌نژاد، ایمان محمدی، شاهین بداغی، محمدرضا مختاری، عارف حبیب اللهی، رسول گرمسیری، ناصر علیزاده، مهدی بالی و امیر قاسمی منجزی در وزن 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم را در ترکیب آسیایی قرار داد.

مدال‌آوران کشتی آزاد در تورنمنت رنکینگ‌‌دار

حسن یزدانی، امیرحسین زارع و کامران قاسم‌‌پور در تورنمنت رنکینگ‌‌دار شرکت می‌کنند. کادر فنی کشتی آزاد مسابقات جام تختی را به عنوان یک مرحله از چرخه انتخابی در نظر گرفته‌اند، اما حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع طلایی‌های مسابقات جهانی نروژ در جام تختی شرکت نمی‌کنند. به دلیل دوری طولانی مدت این کشتی‌گیران از میادین بین‌المللی، کادر فنی این ۳ کشتی‌گیر را در مسابقات رنکینگ‌دار، قزاقستان روزهای ۱۲ تا ۱۵ خرداد، ایتالیا اول تا ۴ تیر و تونس ۲۳ تا ۲۶ تیر شرکت می‌دهد.

بلیت‌فروشی برای بازگشت تماشاگران بسکتبال

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر بسکتبال با حضور محدود تماشاگران برگزار می‌شود. بر‌اساس پیگیری فدراسیون بسکتبال و اخذ موافقت‌ها، این مسابقات با حضور تماشاگران چهار تیم برتر طبق شرایط و ضوابط خاص برگزار می‌شود. بر همین اساس، تماشاگران با ثبت‌نام در سامانه ملی و از طریق پنل اختصاصی هر باشگاه با توجه به محدودیت تماشاگران که سهم هر تیم راه‌یافته 50نفر است، باید هر باشگاه از طریق پنل اختصاصی، هواداران خود را برای هر بازی ثبت نام کند تا بلیت الکترونیکی صادر شود. ثبت‌نام تماشاگران در سامانه ملی و پرداخت هزینه 100 هزارتومانی صرفاً بابت عضویت در این سامانه به‌مدت یک‌سال بوده است.

شروع اردوی کمانداران ریکرو

کمانداران ریکرو از دیروز در سایت آزادی اردو زدند. رضا شبانی، ارشک فاضل، مهتا عبداللهی، محمدحسین گلشنی، نیما نادری و هادی دشن کمانداران دعوت شده به این اردو هستند که تا 15 اردیبهشت زیرنظر بهزاد پاکزاد تمرین خواهند کرد.

آقایی غایب انتخابی بدمینتون بازی‌های آسیایی هانگژو

مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون برای بازی‌های آسیایی 2022 بدون ثریا آقایی از 21 فروردین ماه در در کرج برگزار می‌شود. به گفته فریبا مددی، نایب رئیس بانوان فدراسیون، 16 بدمینتون باز برتر جام فجر در انتخابی چهار روزه تیم ملی برای بازی‌های آسیایی با هم رقابت می‌کنند و 6 نفر برتربه اردو دعوت می‌شوند تا نفرات اصلی برای بازی‌های آسیایی انتخاب شوند. ثریا آقایی بدمینتون باز المپیکی که در جام فجر هم نبود، به‌دلیل جراحی پایش غایب انتخابی است. ظاهراً آقایی از فدراسیون فرصت خواسته تا بعداز مشورت با پزشکش و به شرط بهبود مصدومیتش و صلاحدید پزشکش در انتخابی و بازی‌های آسیایی شرکت کند.

20 فروردین؛ شروع دور برگشت لیگ برتر هندبال

 مرحله برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان و زنان ۲۰ فروردین استارت می‌خورد. مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان از ۲۰ تا ۲۶ فروردین به میزبانی اصفهان انجام می‌شود. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان با بیشترین امتیاز اسفندماه با پایان دور رفت جایگاه تیم‌های اول تا سوم جدول را گرفتند. با پایان مرحله برگشت لیگ، ۴ تیم اول به پلی آف صعود می‌کنند تا تکلیف قهرمان مسابقات مشخص شود. دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان هم از ۲۱ تا ۲۵ فروردین و به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7878/18/608113/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها