جنایت پایان سرقت خودرو


گروه حوادث: مرد جنایتکار که با عنوان مسافر و به قصد سرقت خودرو راننده میانسالی را به قتل رسانده بود با ردیابی‌های پلیس کرمان دستگیر شد.
سرهنگ «یدالله حسن پور» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: اسفند سال گذشته خبر ناپدید شدن مرد 65 ساله‌ای که با خودروی شخصی اقدام به مسافرکشی می‌کرد، به پلیس اعلام شد و پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
درحالی که تحقیقات برای یافتن سرنخی از سرنوشت مرد گمشده ادامه داشت پلیس در تماس‌های مردمی از کشف جسدی در حاشیه شهر ماهان با خبر شد و پس از حضور مأموران در محل و بررسی‌های اولیه دریافتند جسد متعلق به همان راننده گمشده است. با دستور بازپرس پرونده جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و گزارش کارشناسان پزشکی قانونی نشان می‌داد این فرد در اثر اصابت ضربات متعدد شیئی سخت بر سینه و قلبش به قتل رسیده است.
با توجه به اینکه خودروی مقتول و تلفن همراهش نیز سرقت شده بود کارآگاهان جنایی با انجام تحقیقات گسترده میدانی و جمع‌آوری سرنخ‌هایی از محل کشف جسد، سرانجام ردپای جوانی 23 ساله را در این جنایت شناسایی و در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.
با انتقال متهم به پلیس آگاهی و در بازجویی‌های تکمیلی، وی ضمن اعتراف به قتل گفت: با ترفند کرایه دربستی خودرو از کرمان به مقصد ماهان و با انگیزه سرقت خودرو با مقتول درگیرشدم و پس از مقاومت راننده، با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و در حاشیه شهر ماهان رها کردم.
در حال حاضر تحقیقات در این پرونده برای شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7882/22/608738/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها