آلوز: ارلینگ هالند ارزش هزینه کردن ندارد!


دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا در گفت‌و‌گویی که با روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو داشته درباره مسائل مختلف از جمله خرید ارلینگ هالند از سوی بارسلونا حرف زده است. او با حرف خود به نوعی توانایی‌های هالند را زیر سؤال برد و گفت: «راستش را بخواهید، اگر به من باشد، پول زیادی را برای او خرج نمی‌کنم. درباره امباپه بله، اما در مورد هالند نه، او ارزش هزینه سنگین پرداختن را ندارد.ستاره باتجربه بارسا با تأکید بر اینکه امباپه ارزش سرمایه‌گذاری سنگین را نسبت به هالند بیشتر دارد گفت: «اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری عظیمی انجام دهید، باید آن را به بهترین شکل انجام دهید.»
موضع‌گیری دنی آلوز درباره ارلینگ هالند و کیلیان امباپه واضح است. او امباپه را بازیکن کاملتری می‌داند، بازیکنی که مد نظر رئال مادرید رقیب بارسلونا قرار دارد و با به پایان رسیدن قرارداداش در تابستان، می‌تواند به‌صورت بازیکن آزاد به تیم دلخواه خود بپیوندد. آلوز در بخشی دیگر از این مصاحبه به مدیران باشگاه بارسلونا پیشنهاد کرد: «امروزه فوتبال به شما فرصت نمی‌دهد که منتظر بمانید تا جوان‌ها را جذب کنید. ضمن اینکه ورزش همواره حداکثر را از شما می‌خواهد با این حال من طرفدار این نیستم که پول زیادی برای بازیکنان خاصی خرج کنیم.»
پیش از این، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول هم درباره خرید هالند، ستاره نروژی دورتموند، به مجله اسپورت بیلد آلمان گفته بود:‌ «ما حتی نزدیک او هم نمی‌شویم. رقم‌هایی که درباره آن حرف زده می‌شود دیوانه‌وار است. ما هیچ شانسی برای رسیدن به آنها نداریم. صادقانه می‌گویم که چنین شرایطی را دوست ندارم.» قیمت خرید هالند از بوروسیا دورتموند ۷۵ میلیون یورو است اما رسانه‌های آلمانی تخمین می‌زنند که باشگاهی که قصد خرید این بازیکن را داشته باشد باید مبلغی حدود ۳۰۰ میلیون یورو هزینه کند. این پول شامل حقوق هالند، کمیسیون مدیر برنامه‌های او و پاداش‌هایی است که در طول سال‌های حضور در تیم جدید دریافت می‌کند.هالند در ژانویه ۲۰۲۰ به دورتموند رفت و در فصل اول ۱۳ گل در ۱۵ بازی به ثمر رساند. او در فصل دوم حضورش در این تیم ۲۸ بار به میدان رفت و ۲۷ گل زد. در این فصل هم که به‌دلیل مصدومیت تعداد زیادی از مسابقات را از دست داده، در ۱۸ حضورش در میدان ۱۶ بار موفق به گلزنی شده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7882/17/608811/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها