کورس قهرمانی در ایتالیا ادامه دارد

پیولی: کمتر از فصل گذشته تحت فشار هستیم


گروه ورزشی/ میلان هفته سی‌و‌سوم سری A را با پیروزی 2 بر صفر مقابل میهمانش جنوا پشت‌سر گذاشت و با این پیروزی صدر جدول را از اینتر پس گرفت، اینتری که ساعاتی قبل از رقیب همشهری‌اش به لطف برد خارج از خانه برابر اسپتزیا صدرنشین شده بود. البته صدرنشینی میلان با دو امتیاز برتری نسبت به اینتر درحالی است که اینتر یک بازی معوقه برابر بولونیا دارد. بنابراین روسونری در صورت می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد که اینتر در هفته‌های پیش‌رو امتیاز از دست بدهد. این اولین پیروزی میلانی‌ها بعد از دو تساوی بدون گل ناامید‌کننده بود. استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از گفت: «من بازی اینتر و نتیجه آن را دیدم اما برای ما فرقی نداشت که در آن بازی چه نتیجه‌ای رخ می‌‌خورد، چون ما برای این بازی مانند تمام بازی‌های‌مان به هدف کسب پیروزی به میدان آمده بودیم. من فکر می‌کنم که تیم‌مان با رویکردی مناسب و عطشی زیاد به میدان رفت. کم ریسک کردیم و این یک نکته مهم بود. جنوا تلاش فروانی برای خنثی کردن حرکات تونالی در میانه میدان انجام داد و به همین دلیل برای او سخت بود که در روند بازیسازی تیم شرکت کند. او البته در این اواخر خیلی پیشرفت کرده است و بهتر می‌تواند از بند مدافعانی که مهارش می‌کنند، رها شود.»
میلان برای ششمین بار دروازه‌اش را بسته نگه‌داشت آن هم در حالی که مدافعش داویده کالابریا را هم به دلیل مشکل گوارش درست قبل از بازی از دست داد. پیولی افزود: «انتظارات من از بازیکنانم زیاد است. دوندگی هنگام بازی بدون توپ فاکتور بسیار مهمی است. ما باید به کارمان ادامه دهیم. فشار رقابت رو به افزایش است اما راستش را بخواهید فشاری که فصل گذشته روی ما قرار داشت، بدتر بود. در این مقطع از فصل گذشته ما حتی مطمئن نبودیم که می‌توانیم جزو چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم یا نه. الان اما این فشار برای ما چیزی نیست جز یک عامل مثبت، چون الان داریم برای چیزی می‌جنگیم که در ابتدای کارمان در کنار هم فکر نمی‌کردیم امکانپذیر باشد.»
در مقایسه بازی‌های پیش‌روی اینتر و ناپولی، میلان در 6 هفته باقی‌مانده از فصل جاری سری A مقابل رقبای سرسختی باید قرار بگیرد. پیولی در این‌باره هم گفت: «من انتظار بازی‌های سختی را دارم اما نه سخت‌تر و نه آسان‌تر از چند بازی اخیرمان. با این حال واقعیت این است که در این فصل ما برابر تیم‌های نیمه پایین جدول بیشتر امتیاز از دست داده‌ایم تا مقابل تیم‌های بالای جدول. ضمن اینکه ما الان تیم اول جدول هستیم یا مجازاً در رده دوم قرار داریم، معنایش این است که سایر تیم‌ها هم مشکلاتی مشابه دارند. من فکر نمی‌کنم که هیچ یک از تیم‌ها تا پایان فصل راه آسان‌تری دارند. چیزی که اهمیت دارد بالا بردن کیفیت بازی خودتان است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7888/17/609883/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها