سوژه


پای سرمایه‌گذاران عرب به سری آ ایتالیا هم باز می‌شود

رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند که مذاکرات میان باشگاه میلان و صندوق سرمایه‌گذاری مستقر در بحرین تحت عنوان «این‌وست‌کورپ»، در مراحل پیشرفته قرار دارد و ممکن است این باشگاه ایتالیایی فروخته شود.باشگاه میلان که شرایط خوب اقتصادی ندارد و بدهی‌های زیادی نیز دارد، ممکن است به این صندوق مالی بحرینی واگذار شود.منابع مختلف از جمله روزنامه اکیپ فرانسه نوشته‌اند که سرمایه‌گذاران اهل خاورمیانه، برای خرید باشگاه میلان وارد مذاکره انحصاری شده‌اند و پیشرفت‌های زیادی نیز در مذاکرات وجود داشته است.یکی از منابع نزدیک به مذاکرات به خبرگزاری رویترز گفت که قرارداد خرید میلان از گروه الیوت، مالک امریکایی میلان، تقریباً قطعی است و بزودی نهایی خواهد شد. به گفته این منابع، ارزش بالقوه این باشگاه در حدود یک میلیارد یورو شامل بدهی‌های آن خواهد بود.میلان در سال‌های 2003 و 2007 پس از اینکه برلوسکنی توانست برخی بازیکنان بزرگ جهان مانند کاکا برزیلی و مهاجم اوکراینی آندری شوچنکو را به خدمت بگیرد به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید.
برلوسکنی در سال 2017 باشگاه را به سرمایه‌گذار چینی لی یونگ هانگ به مبلغ 740 میلیون یورو فروخت و پس از آن الیوت مالک این باشگاه شد چرا که مالک چینی نتوانست از پس هزینه‌های باشگاه برآید و انصراف داد.میلان در حال حاضر در صدر جدول سری‌آ قرار دارد و با یک بازی بیشتر دو امتیاز از رقیب همشهری خود، اینترمیلان فاصله دارد. این باشگاه در سال گذشته 96،4 میلیون یورو ضرر کرده است، در حالی که سال قبل از آن 194،6 میلیون یورو ضرر کرده بود.

بکام، راموس را به امریکا می‌برد       

دیوید بکام، یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی، می‌خواهد سرخیو راموس را در همین تابستان جذب باشگاهش کند. راموس علاقه دارد که پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن، یعنی در انتهای فصل بعد، به امریکا برود. اما پی‌اس‌جی هم حاضر است او را یک سال زودتر بفروشد و بکام امیدوار است این بازیکن 36ساله را مجاب کند که راهی تیمش شود.

تمجید مدیران فرانکفورت از خلاقیت هواداران‌شان

پیتر فیش، رئیس و اکسل هلمان، سخنگوی باشگاه اینتراخت فرانکفورت، از هواداران تیم‌شان بابت حضور گسترده در ورزشگاه نیوکمپ در جریان دیدار این تیم با بارسلونا، قدردانی کردند. بارسلونا پنجشنبه شب هفته گذشته در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اینتراخت فرانکفورت بود و با نتیجه 2 بر3 بازی را باخت و با توجه به تساوی 1 بر1 در خاک آلمان، در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و از لیگ اروپا کنار رفت. در این دیدار حدود 30 هزار هوادار اینتراخت در ورزشگاه نیوکمپ حضور داشتند و برد تیم‌شان را جشن گرفتند. تهیه این تعداد بلیت بسیار عجیب بود زیرا این تیم فقط 5 هزار بلیت سهمیه داشت و هواداران آلمانی بلیت‌های هواداران بارسلونا را به قیمت گزاف خریدند و ورزشگاه خانگی آبی اناری‌ها را برای آنها تبدیل به جهنم کردند. پیتر فیش، رئیس و اکسل هلمان، سخنگوی باشگاه اینتراخت فرانکفورت، از هواداران تیم شان بابت حضور گسترده در ورزشگاه نیوکمپ سپاسگزاری کردند و به تمجید از خلاقیت‌ آنها پرداختند. رئیس این باشگاه در مورد خلاقیت هواداران تیمش گفت: «هواداران ما داستان‌های زیادی در مورد نحوه آمدن خود به بارسلونا به من گفته‌اند، به اندازه‌ای که یک برنامه تلویزیونی کامل را می‌تواند پر کند. هواداران ما از طریق ترکیه، اروپای شرقی و مراکش به بارسلونا آمدند. آنها هر کاری برای حضور در نیوکمپ انجام داده‌اند و همه اینها به صورت قانونی بوده، چون آنها باهوش هستند. آنها از هر راه ممکن بلیت تهیه کردند و ما را تنها نگذاشتند. زبان آلمانی هیچ کلمه‌ای برای توصیف خلاقیت و وفاداری آنها ندارد!» سخنگوی این باشگاه هم در این مورد گفت: «اینکه در نهایت 25 هزار هوادار بیشتر در ورزشگاه حضور داشتند با وجود اینکه آنها به‌طور رسمی فقط 5 هزار بلیت به ما دادند، برای من یک شگفتی بزرگ بود. در این مورد واکنش‌های منفی زیادی به‌وجود آمد. از باشگاه بارسلونا می‌پرسند که چگونه این امکان وجود دارد. اما تقصیر بارسا نیست. هواداران ما از هر راه ممکن بلیت گرفتند، چیزی که به عنوان یک باشگاه کنترل آن دشوار است. آنها در راه تهیه بلیت بسیار خلاق بودند و این هیچ اشکالی ندارد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7888/17/609887/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها