تلاش لژیونر هندبال ایران برای نجات تیمش از سقوط

استکی: من خوبم، تیم مجارستانی‌ام نه


گروه ورزشی/ سجاد استکی، لژیونر ملی‌پوش هندبال از بازی در لیگ مجارستان راضی است. هر چند تیم ایگر رده‌ای بهتر از سیزدهمی جدول رده‌بندی ندارد. اما او از هیچ تلاشی  برای تیمش کوتاهی نمی‌کند تا در یک ماه مانده تا پایان فصل، تیم ایگر را از سقوط نجات دهد. او به خبرنگار «ایران» می‌‌گوید: «خودم وضعیت خیلی خوبی دارم و جا افتاده‌ام، برخلاف تیم که خیلی خوب نیست. حالا ایگر تیم سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ هندبال است و باید چند بازی را ببریم تا در لیگ بمانیم. سعی می‌‌کنیم، هر چه خدا بخواهد. امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد.» ملی پوش پست بغل چپ هندبال از عملکردش راضی است:«من تا به حال با بازی خوب به تیم کمک کرده ام و چند بازی را برده ایم و امتیاز گرفته ایم. با اینکه کار خیلی سختی داریم، ولی  امیدوارم چند بازی دیگر را ببریم تا با اضافه کردن امتیاز، ایگر در لیگ ماندنی شود.»
استکی معتقد است لیگ مجارستان سطح بالایی دارد: «لیگ مجارستان سطح خیلی بالایی دارد، حتی بالاتر از رومانی. اما در مقایسه با فرانسه پایین‌تر است. به نظرم از بین لیگ‌های هندبال، اول بوندس‌لیگای آلمان است و بعد هم فرانسه. با این حال تیم ما کار سختی در لیگ مجارستان دارد.»
لژیونر هندبال ایران، پا قدمش را برای تیم مجارستانی‌اش خوب می‌‌داند: «خدا را شکر خوب است. نمی‌دانم پا قدم من بود یا نه؟ چرا که قبل از آمدنم به مجارستان، تیم ایگر بد نتیجه می‌‌گرفت، اما با آمدنم بازی اول را بردیم و بازی دوم را هم مساوی کردیم. شرایط تیم خیلی بهتر شده. هرچند خطر سقوط هم آن را تهدید می‌‌کند، اما ما می‌‌جنگیم تا امتیاز بگیریم و در جدول بالاتر برویم. البته حالا بازیکنان با روحیه  بهتر بازی می‌‌کنند. بازیکنان تیم ما هم جوان هستند، به جز 3 نفر که 31 و 35 ساله هستیم بقیه بازیکنان جوان هستند.»
استکی بعید می‌‌داند فصل جدید در لیگ مجارستان بماند: «من فکر می‌‌کنم تقریباً 50 روز دیگر بازی‌های لیگ مجارستان تمام می‌‌شود، 5-6 بازی دیگر تا آخر فصل مانده است. قراردادم با ایگر 4 ماهه است و احتمالاً دیگر نمی‌مانم. البته باید ببینم شرایط چطور است و چه پیشنهاداتی به دستم می‌‌رسد تا بهترین تصمیم را بگیرم.» به گفته او، با شروع جنگ روسیه با اوکراین اوضاع مجارستان هم ملتهب شده بود، حالا بعد از یک ماه، شرایط آرام‌تر شده: «خدا را شکر اوضاع خیلی خوب شده، همه چیز آرام است.» ملی‌پوش هندبال از سرمربی جدید تیم ملی شناختی ندارد: «من  تا به حال با وسلین وویوویچ کار نکرده‌ام و او را نمی‌شناسم. اما فکر می‌‌کنم جزو مربیان خوب دنیاست، باید ببینیم چه اتفاقی می‌‌افتد و با تیم ملی چه نتیجه‌ای می‌‌گیرد.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7888/18/609889/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها