مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – مغولستان

علیزاده امید اول طلایی ایران


گروه ورزشی/ مسابقات کشتی‌آزاد و فرنگی قهرمانی‌آسیا 2022 از فردا (دوشنبه) در مغولستان آغاز می‌شود. مسابقاتی که نخستین مسابقه رسمی سال 2022 برای کشتی ایران است و نمایندگان کشورمان با سایر مدعیان سرشاخ می‌شوند. مدعیان کشتی‌فرنگی سه‌شنبه و چهارشنبه مبارزه می‌کنند، آزادکاران نیز شنبه و یکشنبه هفته‌آینده کشتی می‌گیرند. کاروان کشتی‌فرنگی کشورمان صبح دیروز راهی اولان‌باتور شد تا فردا در مراسم قرعه‌کشی همه اوزان شرکت کرده و از صبح سه‌شنبه با شرکت در وزن‌کشی 5 وزن اول 55، 63، 77، 87 و 130 کیلو به‌مصاف حریفان برود. پیکارهای 5 وزن پایانی 60، 67، 72، 82 و 97 کیلو کشتی‌فرنگی نیز چهارشنبه 31 فروردین برگزار می‌شود.
قرعه‌کشی همه اوزان دهگانه کشتی‌فرنگی، ساعت 18 – 17 فردا دوشنبه برگزار می‌شود. نمایندگان کشورمان حریفان مراحل مقدماتی و هم گروه‌های خود را خواهند شناخت و مهیای رویارویی می‌شوند. وزن‌کشی صبح روز مسابقه انجام و بعداز تحویل اوزان، مدعیان از ساعت 11:30 به‌وقت محلی روی تشک می‌روند. دیدارهای هر وزن در روزی که شروع می‌شود، همان شب به پایان می‌رسد.
علی نوربخش، ایمان محمدی، عارف حبیب‌اللهی، ناصر علیزاده و امیر قاسمی‌منجزی نمایندگان کشورمان در روز اول رقابت‌ها در پنج وزن اول هستند. هر چند تیم ما با ترکیبی جوان و تقریباً کم تجربه راهی مغولستان شده ولی حضور علیزاده و قاسمی در روز اول مسابقات روی تشک، می‌تواند از نظر روحی و تجربی، برای سایر نفرات 5 وزن اول که بعضاً اولین حضورشان در مسابقات رسمی را تجربه می‌کنند، مفید و مؤثر باشد. مهدی محسن‌نژاد، شاهین بداغی، محمدرضا مختاری، رسول گرمسیری و مهدی بالی نیز نمایندگان کشورمان در روز پایانی مسابقات هستند که در 5 وزن دوم روی تشک می‌روند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7888/18/609891/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها