3 مرگ در آخرین روز هفته


گروه حوادث/  مرگ زن جوانی زیر تیغ جراحی، سقوط پسر 11 ساله در ارتفاعات و فوت پسر 30 ساله هنگام تنظیم آنتن 3 حادثه ای بود که روز جمعه گذشته در تهران رخ داد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، نخستین حادثه ساعت 12 ظهر جمعه 26 فروردین به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد. مأموران کلانتری مرگ زن 38 ساله‌ای را در یکی از کلینیک‌های زیبایی در جنوب پایتخت اعلام کردند. زن جوان که برای عمل زیبایی بینی به کلینیک رفته بود، حین عمل جراحی فوت کرده بود. با توجه به شکایت خانواده زن جوان، با قرار عدم صلاحیت از سوی بازپرس جنایی، پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع شد.
دومین حادثه سقوط مرگبار پسر 11 ساله از ارتفاعات کن بود. پسر نوجوان که به همراه خانواده‌اش برای تفریح به ارتفاعات کن رفته بودند پس از از دست دادن تعادلش به دامنه کوه سقوط کرد و جان باخت. به دستور بازپرس جنایی جسد پسر 11 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.اما سومین حادثه گزارش مرگ پسری 30 ساله از سوی مأموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی به بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته، پدر پسر جوان گفت: به خاطر بارندگی راه آب ناودان پشت بام گرفته بود. از طرفی وزش باد هم باعث شده بود آنتن هوایی که روی پشت بام نصب شده بود تکان بخورد. به همین دلیل تصمیم گرفتم به همراه پسرم به پشت بام برویم که هم راه آب را باز کنیم و هم آنتن تلویزیون را درست کنیم، اما ناگهان پسرم سُر خورد و تعادلش را از دست داد و به پایین افتاد.
با انتقال جسد پسر جوان به پزشکی قانونی تحقیقات به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7888/22/609912/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها