خبر در خبر


ایرنا- «اسماعیل سجادی‌‌منش»، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های مکرر با وزارت متبوع و اعلام آمادگی به منظور فراهم کردن زیرساخت و زمینه حضور گردشگران، این استان یکی از مقاصد گردشگران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

ایسنا- «جلال رشیدی کوچی»، یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، تأکید کرد: اساساً منشأ معضل ریزگردها خشکسالی است که در کشور عراق به‌دنبال احداث سد در ترکیه رقم خورده و لازم است که با تقویت دیپلماسی برای حل این مشکل گام جدی برداشت.

ایسنا- «صادق ضیاییان»، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور در روز جمعه خبر داد.

مهر- محمود مزارع، کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای روز جمعه کلانشهر اصفهان با میانگین ۱۰۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

ایرنا- «مهران حسنی»، معاون گردشگری مازندران گفت: طبق آخرین بررسی‌های انجام شده نزدیک به ۲۴ هزار تخت اقامتی متعلق به نهادها و دستگاه‌های دولتی در استان وجود دارد که در نوروز امسال بیش از ۹۰ درصد این ظرفیت‌ توسط کارکنان دستگاه‌ها تکمیل شده بود.

ایرنا- «سرهنگ جمشید محبت خانی»، فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست با بیان اینکه سال قبل بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای خرید موتورسیکلت با هدف تقویت بخش موتوری یگان هزینه شده است، گفت: تاکنون۸۰۰ موتورسیکلت به استان‌ها تحویل شده و حدود ۴۰۰ موتور دیگر باقی مانده است، همین برنامه را برای خودروهای یگان داریم که به‌زودی اجرایی می‌شود.

ایسنا- «علیرضا قهاری»، رئیس انجمن مفاخر معماری ایران ضمن ارائه توضیحاتی درباره تأثیرات کرونا بر ارتباط معماران و شهرسازان با جامعه، از احتمال برگزاری ششمین دوره دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی (جایزه دکتر منوچهر مزینی) خبر داد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7888/24/609922/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها