تمرین بدنسازی ملی‌پوشان والیبال جدی‌تر شد

خوشحالی یاناس از کار با تیم ایران


ملی‌پوشان والیبال از شنبه با حضور یاناس ویچیچ مربی بدنساز در اردو، جدی‌تر تمرین می‌‌کنند. مربی بدنساز تیم ملی که چهارشنبه هفته پیش به تهران رسید، با تعطیلی اردو فرصت داشت هم امکانات تیم ملی را بررسی کند و هم بعد از صحبت با  بهروز عطایی سرمربی تیم ملی برنامه‌هایش را نوشت. به گفته خوش خبر سرپرست تیم ملی ملی‌پوشان والیبال با شروع اردوی دوم، زیر نظر مربی بدنساز لهستانی خیلی جدی بدنسازی را استارت زدند: «بچه‌ها از دیروز به اردو برگشتند و تمرینات بدنسازی را خیلی جدی‌تر شروع کردند، حتی مصدومان. حالا به جز جواد کریمی که هنوز به اردو نیامده، علی اصغر مجرد و میثم صالحی زیر نظر یاناس تمرینات اختصاصی بدنسازی را انجام می‌‌دهند.»
سرپرست تیم ملی والیبال معتقد است مربی بدنساز لهستانی از کار در ایران خوشحال است: «یاناس از حضورش در تیم ملی ایران خیلی خوشحال است و می‌‌گفت از کار با تیم ایران  احساس افتخار می‌‌کند. برای ما که سال‌ها از مربیان خارجی در کادر فنی استفاده کرده‌ایم شنیده این حرف‌ها از کسی که مدت‌ها در تیم ملی  لهستان کار کرده، خوشایند است.»
به گفته او، ویچیچ برنامه‌های تیم ملی را هدفگذاری کرده است: «او با بازدید از امکانات بدنسازی و صحبت با بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، برنامه تمرین بدنسازی بچه‌ها را نوشته و هدفگذاری کرده که تیم در لیگ ملت‌ها، قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی چه شرایطی داشته باشد.»
یاناس با بازدید از سالن بدنسازی و وزنه، درخواست یکسری وسایل را داد البته سرپرست معتقد است این درخواست به معنای کمبود امکانات نیست: «یاناس امکانات را دید و بعد درخواست وسایل کمک تمرینی را داد، نه وسیله سنگین بدنسازی.  به هر حال در این مدت یکسری از وسایل کمک تمرینی سالن را تیم‌های نوجوانان، جوانان و بانوان برده بودند که با درخواست مربی بدنساز آنها را تهیه کردیم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7895/21/611030/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها