سوژه


رودیگر - رئال قطعی شد

آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی در آستانه پیوستن به رئال مادرید است. او مذاکراتی پیشرفته با این باشگاه داشته و قراردادی چهارساله با آنها امضا خواهد کرد. مشخص نیست که این بازیکن 29ساله چقدر دریافت خواهد کرد اما گفته می‌شود دستمزد او نسبت به حال حاضر، که 200 هزار پوند در هفته از چلسی دریافت می‌کند، افزایش قابل توجهی خواهد داشت. چلسی در حال حاضر تا وقتی که تکلیف مالکیت باشگاه مشخص نشده، حق تمدید قرارداد با هیچ بازیکنی را ندارد و هرچند توماس توخل و دیگر اعضای ارشد چلسی به رودیگر گفته‌اند که تا آمدن مالک جدید صبر کند، او تصمیم گرفته که پیشنهاد رئال را بپذیرد.

جوایز لاروس به فرستاپن و لواندوفسکی رسید

مکس فرستاپن، راننده هلندی جایزه بهترین ورزشکار سال ۲۰۲۱ لاروس را برای قهرمانی در فرمول یک دریافت کرد. فرستاپن ۲۴ ساله سال گذشته برای اولین بار قهرمان رقابت‌های فرمول یک جهان شد. همچنین  الین تامپسون هرا ورزشکار جامائیکایی به عنوان ورزشکار زن سال شناخته شد. در سال ۲۰۲۱، او سه مدال طلا در المپیک توکیو به دست آورد و در دوی ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و همچنین در ۴ در ۱۰۰ متر پیروز شد. جایزه  دستاورد سال لاروس در سال 2021 به رابرت لواندوفسکی، گلزن 34 ساله و لهستانی بایرن مونیخ اعطا شد. این جایزه هر سال به ورزشکاری که صاحب ارزشمندترین دستاوردها در دنیای ورزش شده اعطا می‌‌شود. او در فصل گذشته 41 بار در بوندسلیگا و 48 بار در تمام رقابت‌ها گلزنی کرده بود. لواندوفسکی جایزه بهترین بازیکن مرد فیفا در سال 2021 را نیز کسب کرده بود. اما جایزه لاروس بابت درخشش این بازیکن در زمین و البته فعالیت‌های بشردوستانه او به عنوان سفیر یونیسف به لواندوفسکی اعطا شده است. گفتنی است این جوایز توسط سازمان Laureus Sport for Good، یک سازمان جهانی که در بیش از ۱۵۰ پروژه خیریه که از ۵۰۰ هزار جوان حمایت می‌کند، اعطا می‌شود.

زمان خداحافظی امباپه از پاریس مشخص شد

روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید از مدت‌ها قبل با امباپه به توافق نهایی رسیده ولی ستاره فرانسوی قصد ندارد در فاصله 4 بازی تا پایان فصل و با وجود قطعی شدن قهرمانی تیمش، جدایی خود را اعلام کند. پاری سن ژرمن هنوز دو بازی خانگی دیگر در پیش دارد و با توجه به وضعیت پرتنش میان باشگاه و هواداران، امباپه قصد ندارد با اعلام خبر جدایی خود، توهین‌ها را به جان بخرد. طبق ادعای مارکا، مسئولان رئال مطلع شده‌اند که 26 روز دیگر (31 اردیبهشت) و در پایان بازی خانگی با متز، امباپه رسماً خبر جدایی خود را اعلام خواهد کرد. او در این مدت سکوت کرده تا مانع تنش و حواشی بیشتر شود. امباپه قصد دارد ضمن احترام کامل به باشگاه و هواداران و تا آخرین بازی فصل، از هرگونه اظهار نظر در مورد آینده‌اش خودداری کند، تصمیمی که با استقبال سران رئال نیز روبه‌رو شده است. آنها اطمینان دارند که بر اساس توافق قبلی، امباپه را برای فصل بعد در اختیار خواهند داشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7895/21/611036/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها