لژیونرها


تمجید روزنامه پرتغالی از روزه‌داری طارمی

روزه گرفتن مهدی طارمی در ماه رمضان و افطار کردن او در میانه مسابقه پورتو و اسپورتینگ به سوژه اصلی رسانه‌های پرتغالی بدل شد. همه از او صحبت کردند و از روزه گرفتن ستاره مسلمان ایرانی حرف زدند. این واکنش‌ها دیروز هم تداوم داشت و نشریه آبولا مطلبی دیگر در خصوص روزه‌داری طارمی نوشت. در گزارش معتبرترین روزنامه ورزشی پرتغال آمده: «روزه گرفتن در ماه رمضان باعث نشد تا عطش طارمی برای گلزنی کم شود. ستاره ایرانی 4 بار در 2 بازی اخیر لیگ پرتغال گلزنی کرد. یک گل مقابل گویمارش به ثمر رساند و مقابل پورتیموننزه هت‌تریک کرد. در باشگاه پورتو، طارمی و زایدو مسلمان هستند و روزه می‌گیرند ولی این روزه‌داری اثری روی کیفیت آنها نمی‌گذارد. کونسیسائو پیشتر درخصوص روزه‌داری طارمی و زایدو گفت: پورتو یک مرکز پزشکی مجهز با حضور ویتور هوگو، یکی از بهترین متخصصان تغذیه جهان دارد. آنها صد درصد که هیچ، هزار درصد در ماه رمضان آماده هستند. طارمی فصل پیش در دوران روزه‌داری، در 5 بازی 4 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

عملکرد قدوس در دفاع راست؛ تحسین برانگیز

برنتفورد شنبه شب در لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و با نمایشی فوق‌العاده توانست مقابل شاگردان آنتونیو کونته به تساوی بدون گل دست یابد. در این مسابقه سامان قدوس در ترکیب اصلی قرار داشت و با نظر توماس فرانک، در پست دفاع راست بازی کرد که نمایشی عالی داشت. توماس فرانک سرمربی دانمارکی پس از این مسابقه به تمجید از ستاره ایرانی خود پرداخت و گفت: «او لایق تمجید و تعریف است. هر موقع که او را بخواهی در دسترس خواهد بود. چه در پست ‌هافبک و چه در پست وینگ‌بک (مدافع کناری).» برنتفورد در 4 بازی اخیر نمایش خوبی داشته و توانسته مقابل چلسی، وستهام و واتفورد به برتری دست یابد و مقابل تاتنهام به تساوی برسد.

آزمون در تیم منتخب هفته بوندس لیگا

با اتمام هفته سی و یکم بوندس‌‌لیگا، سایت «سوفا اسکور» به معرفی بهترین‌های این هفته پرداخت که نام سردار آزمون هم در این لیست قرار دارد. ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی بایرلورکوزن مقابل گروترفورث، با یک گل و یک پاس گل درخشید و نقش زیادی در پیروزی 4-1 لورکوزن داشت. آزمون که زمستان گذشته از زنیت راهی بایرلورکوزن شد، در حالی در این دیدار، بهترین بازیکن زمین شد که به دلیل مصدومیت‌های متوالی و بیماری، نتوانسته بود در 3 ماه گذشته فرصتی برای عرض اندام داشته باشد ولی وقتی برای اولین بار هفته گذشته در ترکیب اصلی لورکوزن قرار گرفت، نگاه‌ها را به خود جلب کرد. سایت «ligainsider» آلمان به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و نوشت: «آزمون در بازی مقابل گروترفورث به ترکیب اصلی لورکوزن راه یافت و عملکرد خوبی داشت. سردار به اعتماد سیوان سرمربی لورکوزن پاسخ خوبی داد و در اولین بازی جدی‌اش برای لورکوزن عالی بود.» بایرلورکوزن با این برد با 55 امتیاز به رده سوم جدول بوندس‌لیگا صعود کرد. بازی بعدی لورکوزن مقابل اینتراخت فرانکفورت است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7895/20/611040/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها