اخبــــار


تحویل بخشی از راه‌آهن رشت-کاسپین و آزادراه منجیل- رودبار تا شهریور

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: شرکت ساخت متعهد شده است بخشی از پروژه راه‌آهن رشت-کاسپین و آزادراه منجیل- رودبار را تا پایان شهریور تحویل دهد. ماکان پدرام افزود: راه‌آهن رشت-کاسپین و آزادراه منجیل- رودبار که از پروژه‌های اولویت‌دار است، جزو تعهدات شرکت ساخت بوده و متعهد شدند بخشی از آن را تا پایان شهریور و بخش دیگر را تا پایان سال‌جاری تحویل دهند.

اعطای 2هزارو400 فقره تسهیلات بافت فرسوده در استان تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در پی جلسات متعدد در معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، کارسازی برای اعطای ۲۴۵۴ فقره بافت فرسوده در استان تهران انجام شد. خلیل محبت خواه افزود: در جلسه بررسی اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ در قالب اعطای تسهیلات به نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده تاکنون تعداد ۱۹۳ طرح تصویب شده در قالب ۱۳۹۷ فقره تسهیلات معرفی شده است. که این تعداد فقره در حال کارسازی و پرداخت توسط بانک عامل طبق قرارداد عاملیت با بانک هستند.  وی ادامه داد: این طرح تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ مستتر و ثبت‌نام‌ها از طریق سامانه صورت می‌پذیرد. در مجموع تاکنون جمعاً به تعداد ۲۴۵۴ فقره تسهیلات به کمیته استانی ارسال شده است که از این تعداد ۱۳۹۷ فقره تسهیلات مصوب شده و نیز مقرر شد تعداد ۱۰۵۷ فقره تسهیلات اعلام شده در دستور کار جهت تصویب قرار گیرد.

 افتتاح ۷۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر اندیشه

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه از افتتاح ۷۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: این پروژه‌ها سال آینده به‌صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید. مهدی مسلم خانی از آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد خبر داد و گفت: در حال حاضر این واحدهای مسکونی پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارند.

مترو پرند دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه دولت برای تأمین منابع مورد نیاز تکمیل مسکن مهر پرند خبر داد و گفت: همچنین منابع مالی تکمیل متروی پرند در همکاری و حمایت استانداری تأمین می‌شود و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد. «علیرضا جعفری» گفت: با پیگیری‌هایی که در خصوص تکمیل متروی پرند انجام می‌شود، هرچه سریع‌تر با استفاده از ظرفیت‌ها و امکاناتی که در خود شهر وجود دارد و با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی تأمین منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده و پروژه‌های مترو و سایر پروژه‌های زیربنایی همچون تصفیه‌خانه‌ها، مراکز درمانی، بهداشتی ومذهبی در سال جاری سرعت یابد. جعفری گفت: منابع مالی تکمیل پروژه متروی پرند در همکاری و حمایت استانداری تأمین می‌شود. همچنین در خصوص موضوعات فنی و اجرایی پروژه متروی پرند جلسه‌ای در هفته گذشته با مجموعه پیمانکاران برگزار شد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مردم بتوانند در دهه فجر امسال از این خط استفاده کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7907/11/612803/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها