سوژه


کلوپ: اگر فکر جام بودم به بایرن می‌رفتم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول گفته که به فکر تعداد قهرمانی‌هایش نیست، وگرنه به بایرن مونیخ می‌رفت. از کلوپ درباره جام‌های پیش رویش سؤال شد و او گفت: «شما بگویید اگر به کدام باشگاه می‌رفتم اوضاع عوض می‌شد؟ تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که از پپ بپرسم آیا از همه قهرمانی‌هایش در منچسترسیتی خسته نشده است؟ من چند بار شد که می‌توانستم به بایرن بروم. من می‌توانستم در زندگی‌ام قهرمانی‌های بیشتری کسب کنم. دست‌کم فرصتش را داشتم. اما این کار را نکردم. هیچ مشکلی هم از دید من وجود ندارد. دنیا پر از برنده نیست. دنیا پر از افراد امیدوار و پرتلاش است. من از این راضی‌ام.»

اولین فینالیست کنفرانس غرب NBA مشخص شد

تیم گلدن‌استیت وریرز با برد با نتیجه 110 به 96 مقابل میهمانش ممفیس گریزلیز به فینال کنفرانس غرب لیگ بسکتبال امریکا NBA رسید. با این نتیجه گلدن استیت چهارمین پیروزی خود برابر ممفیس را کسب کرد و در مجموع با برتری 4 بر 2 در 6 بازی به اولین فینالیست کنفرانس غرب تبدیل شد. کلی تامپسون با 30، استفن کاری با 29 امتیاز و اندرو ویگینز با 18 امتیاز نفرات برتر تیم سانفرانسیسکویی بودند که موفق شد در سالن چیس‌سنتر جشن صعود به فینال کنفرانس شرق را برپا کنند. وریرز حالا باید منتظر برنده بازی هفتم تیم‌های فینیکس سانز و دالاس ماوریکس بماند. با پیروزی دو روز پیش ماوریکس در خانه برابر ققنوس‌ها، دو تیم الان 3-3 مساوی هستند و اگر سانز بتواند در خانه‌اش پیروزی کسب کند به فینال می‌رود و حریف گلدن‌استیت می‌شود. در کنفرانس شرق که پیش از این چهره یک فینالیستش مشخص شده بود (میامی هیت)، بازی ششم میلواکی باکس و بوستون سلتیکس برای مشخص شدن دومین فینالیست با نتیجه 108- 95 به سود بوستونی‌ها به پایان رسید تا دو تیم در سری‌های فینال 3-3 مساوی شوند. بازی هفتم(پایانی) دو تیم امشب در خانه بوستون برگزار می‌شود.

تقویت مالی بارسلونا در آستانه نقل و انتقالات

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به توافق نهایی با یکی از شرکت‌های مطرح تجاری دست یافته و قرار است ۴۹ درصد از حق معنوی بارسا را با مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو به فروش برساند. اقتصاد باشگاه بارسلونا پس از شیوع ویروس کرونا و بسته شدن ورزشگاه‌ها روی هواداران دچار مشکلات زیادی شد و هنوز هم این باشگاه بحران شدید اقتصادی را تجربه می‎‌کند. آبی‌اناری‌ها برای خروج از بحران حتی بهترین بازیکنان خود را فروختند و قرارداد لیونل مسی را نیز نتوانستند تمدید کنند.خوان لاپورتا رئیس بارسلونا از زمان تصدی ریاست باشگاه، تلاش‌های زیادی برای خروج از بحران انجام داد. طبق گفته مارک منچن، باشگاه بارسلونا در حال فروش ۴۹ درصد از مجوز و تجارت بارسا (BLM) است و این می‌تواند وضعیت اقتصادی را بهتر کند. کاتالان‌ها از این فروش ۲۰۰ میلیون یورو در آمد خواهند داشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7907/21/612852/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها