فـــــــال روز

امروز به همه لبخند بزنید


محدثه مطهری
فروردین: خواب صبح خیلی شیرین است، مخصوصاً در بهار. ولی یک امروز را خواهشاً خواب نمانید. امروز اعصاب استادتان مگسی است و هرکس را غیبت کند حذف می‌کند. البته فکر کنم دیر شده و الان دنبال این هستید که ترم بعد هم این درس ارائه می‌شود؟
اردیبهشت: یک دوستی امروز با شما تماس می‌گیرد و می‌پرسد از فلان چیز خوشت می‌آید؟ خیلی تابلو نکنید، می‌خواهد برایتان کادوی تولد بخرد. بگویید خوب است، حتی اگر خوب نبود. از قدیم گفته‌اند مفت باشد، کوفت باشد!
خرداد: به خودتان مسلط باشید. امروز میهمان دارید. از این میهمان‌ها که هرکدام چهارتا بچه قد و نیم‌قد و فضول دارند که تا توی حفره‌های شیرآب خانه‌تان را هم می‌گردند. اعصاب خود را تقویت کنید و به وسایل خانه سیم فشار قوی برق وصل کنید.
تیر: امروز روز شماست! وام خانوادگی‌تان به اسمتان درمی‌آید. مژدگانی من را هم فراموش نکنید. شماره کارت را برایتان پیامک می‌کنم.
مرداد: امروز یک نفر سرتان کلاه می‌گذارد. اگر دارید می‌خندید و می‌گویید خودتان کلاه دارید باید خدمتتان عرض کنم زرنگ! خب کلاهتان را برمی‌دارد. به جای مسخره‌بازی حواستان را جمع کنید.
شهریور: چشمتان روشن. امروز فرزندتان به دنیا می‌آید. تاریخ تولدش را سوم اردیبهشت ثبت کنید تا رند شود. ۱/۲/۳. می‌دانم از قبل به آن فکر نکرده بودید. کمی سخت است چون گذشته؛ اما از قدیم گفته‌اند کار نشد ندارد. این پاداش نیت صادقانه شما برای فرزندآوری است.
مهر: امروز صبح خواب مانده‌اید ولی رئیستان پیام می‌دهد امروز دیرتر بیایید، برای نظافت و ضدعفونی کردن و اینها آمده‌اند. به اتوبوس نمی‌رسید ولی همکارتان را می‌بینید که سوارتان می‌کند. کلید خانه را جا می‌گذارید ولی همسرتان زودتر به خانه رسیده. خلاصه امروز هی به مو می‌رسد، هی پاره نمی‌شود.
آبان: روز دلگیری را شروع کرده‌اید. بروید شهربازی کمی تفریح کنید، یک فیلمی در سینما ببینید، یک غذای خوشمزه سفارش بدهید. راست می‌گویید، پول ندارید که افسرده‌اید. خب پس زیر نیمکت یک زوج عاشق جوان در پارک که محو یکدیگرند ترقه بیندازید، به اورژانس زنگ بزنید سرکارش بگذارید، روی چشمی آسانسور یک مجتمع مسکونی چندین طبقه آدامس بچسبانید، خلاصه یک تفریح و هیجانی برای خودتان فراهم کنید تا سگ سیاه افسردگی خرخره‌تان را نجویده.
آذر: امروز یک نفر می‌خواهد خودش را توی حوض وسط میدان غرق کند و با خودش عهد کرده اگر یک نفر به او لبخند بزند، خودش را نکشد. شما ناجی زندگی او هستید. یک طوری که زیاد احمق به نظر نرسید، امروز هرکس را دیدید به او لبخند بزنید.
دی: امروز یکی از این پیامک‌های حاوی لینک پرداخت برایتان ارسال می‌شود. رویش کلیک نکنید. چقدر پلیس فتا بگوید؟ وقتی پیامک‌های هشدار پلیس فتا را باز نکرده پاک می‌کنید، همین می‌شود.
بهمن: چه خبر است؟ خوشتیپ کرده‌اید! جایی قرار دارید؟ فعلاً هر قراری دارید کنسل کنید. امروز هرجا بروید کرونا می‌گیرید. بنشینید توی خانه‌تان، حوصله مریض‌داری نداریم. حسود یعنی چه؟ بی‌تربیت!
اسفند: امروز یک دوست خیلی خیلی قدیمی که حتی اسمش را هم یادتان نمی‌آید با شما تماس می‌گیرد، اظهار دلتنگی می‌کند و شما را به کافه‌ای جایی دعوت می‌کند. اگر حوصله این بازاریابی‌های شبکه‌ای را ندارید، دعوتش را قبول نکنید.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7907/23/612861/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها