اخبــار


استارت جام بین‌المللی دو و میدانی امام رضا(ع)

دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی، صبح امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) با رقابت هفتگانه کاران در ماده 110 با مانع شروع می‌شود. در این دوره 8 تیم خارجی ازارمنستان، عراق، عمان، کویت، ترکیه، افغانستان، پاکستان و بنگلادش، با دو و میدانی کاران 7 تیم ایرانی سی‌تله‌کام، بازرگانی عماد، فولاد هرمزگان، گل‌گهر سیرجان، عقاب نیروی هوایی و دو تیم منتخب فدراسیون برای دو روز با هم رقابت می‌کنند. دهلان الحمد، شوگوماران، رئیس و دبیرکل رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا همراه حمید سجادی وزیر ورزش این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا می‌کنند و درباره راه‌اندازی مرکز آموزش دو و میدانی آسیای میانه و غرب آسیا با هم مذاکره می‌کنند.

نایب قهرمانی بسکتبال با ویلچر در آسیا

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان با شکست مقابل استرالیا نایب قهرمان مسابقات آسیا و اقیانوسیه شد. این تیم در فینال بازی ها به مصاف تیم استرالیا رفت و با نتیجه 56 – 50 به برتری رسید تا شاگردان فلاح عنوان دومی را از آن خود کنند. بسکتبال با ویلچر مردان و بانوان سهمیه جهانی را گرفته‌اند. محمدحسن سیاری ملی‌پوش کشورمان هم به‌عنوان بهترین بازیکن معرفی شد.

شاگردان بنا بامداد فردا به آلماتی می‌روند

تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی بامداد فردا راهی قزاقستان می‌‌شوند. پویا دادمرز در 55 کیلو، علیرضا نجاتی و پویا ناصرپور در 60 کیلو، میثم دلخانی در 63، محمدرضا گرایی در 72، محمدرضا مختاری در 77، پژمان پشتام در 82، رامین طاهری و علی شریفی در 87، مهدی فلاح در 97  و علی‌اکبر یوسفی و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم کشتی‌گیرانی هستند که قرار است در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان کشتی بگیرند.  

استعفای بدون برگشت دبیر تنیس روی میز

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز مجدداً از سمت خود استعفا داد. حسنی شهریور سال قبل از سمت خود کناره‌گیری کرده بود که بعد از برگزاری جلسه‌ای در فدراسیون، سه روز بعد دوباره در سمت خود مشغول به کار شد.او حالا دوباره از سمت خود کنار رفته و به نظر می‌رسد این بار دیگر برگشتی درکار نیست. گفته می‌شود او دلیل استعفای خود را مشکلات شخصی عنوان کرده است.

دونده‌ای که آرزوی مربی اش را برآورده کرد

پریچهر شاهی دونده 3 هزار متر از رقابت های بین‌المللی جمهوری آذربایجان، با رکوردشکنی و قهرمانی برگشت. دختر دونده نیمه استقامت، بالاخره آرزوی مربی اش لیلا ابراهیمی را بعداز 12 سال برآورده کرد. شاهی با ثبت رکورد9 دقیقه و 54 ثانیه و 11 صدم ثانیه علاوه بر قهرمانی رکورد ملی 3 هزار متر زنان ایران را شکست. به جز او کژان رستمی، ساناز امیری‌پور و سارینا ساعدی هم مدال طلا ونقره گرفتند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7919/21/614758/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها