اخبار


شکست تیم امید ایران مقابل عراق در دومین دیدار تدارکاتی
مهدوی‌کیا: نقاط ضعف‌مان را شناختیم

تیم ملی فوتبال امید کشورمان که برای برگزاری 2 بازی دوستانه به عراق اعزام شده بود، در دومین بازی خود مقابل تیم زیر ۲۳ سال عراق شکست خورد. شاگردان مهدی مهدوی کیا پس از پیروزی یک گله در بازی اول عصر جمعه دومین دیدار تدارکاتی خود را مقابل عراق در ورزشگاه مدینه برگزار کردند و در نهایت 3-1 شکست خوردند. مهدوی‌کیا، سرمربی تیم امید پس از شکست مقابل عراق در نشست خبری، اظهار داشت: «بازی خوبی بود. در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و خیلی زود گل خوردیم و در نهایت با 3 گل شکست خوردیم. متأسفانه بازی‌های تدارکاتی خیلی کمی داشتیم، می‌خواستیم از همه بازیکنان‌مان استفاده کنیم و به همین دلیل مقداری نظم بازی ما به هم خورد اما با برگزاری این 2 دیدار دوستانه فهمیدیم چه بازیکنانی شرایط بهتری دارند و نقاط ضعف‌مان را شناختیم. این دو دیدار دوستانه قطعاً در مسابقات آسیا به ما کمک خواهد کرد.» کاروان تیم امید ظهر دیروز با یک پرواز چارتر و اختصاصی بغداد را به مقصد تاشکند، محل برگزاری مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ترک کرد.

فروردین: اتفاقات ورزشگاه تبریز بی حرمتی به جامعه فوتبال و افکار عمومی بود

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درخصوص نیمه کاره ماندن دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز به دلیل حواشی ایجاد شده، گفت: «نیمه تمام ماندن مسابقه به این شکل برای برگزارکنندگان مسابقات فوتبال آن هم در این سطح در کشوری که در آستانه اعزام تیم ملی خود به جام جهانی است، یک فاجعه محسوب می‌شود و بی حرمتی به جامعه فوتبال و افکار عمومی بود. باید درباره علت بروز و تکرار چنین مسائلی آسیب‌شناسی جامعی انجام دهیم؛ یک موقع هست که هر ۱۰ الی ۱۵ سال یک بار و به دلیل بی نظمی‌هایی که فی‌البداهه ایجاد می‌شود، چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد که موضوع آن‌ها فرق می‌کند اما اینکه ما مدام شاهد چنین اتفاقاتی در ورزش باشیم، ناشی از بی تدبیری‌ها و سوء مدیریت‌ها است. اتفاقی که در ورزشگاه تبریز رخ داد به دلیل بی‌تدبیری مسئولین بوده چرا که بعد از دوسال در‌های ورزشگاه باز شده و تماشاگران هیجان دارند؛ آنچه که برای کنترل هیجانات تماشاگران نیاز است، برنامه‌ریزی است.»

پیش‌نویس قرارداد پیشنهادی پرسپولیس به بیرانوند

در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی درخصوص حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس مطرح شد. در همین رابطه شنیده می‌‌شود که مذاکراتی میان دو طرف شکل گرفته و در مواردی هم توافق شده که منجر به نوشتن پیش‌نویس قرارداد شده است. با این حال پیش‌نویس قرارداد مورد نظر پرسپولیسی‌ها کاملاً مورد تأیید بیرانوند نیست. به گزارش ایسنا، از قرار معلوم در این پیش‌نویس حق‌ فسخ‌های یک طرفه‌ای برای باشگاه در نظر گفته شده که بیرانوند به آن‌ها اعتراض کرده است. در این پیش‌نویس عنوان شده در صورت رضایت نداشتن سرمربی یا اخراج در 3 دیدار  یا مصدومیت، پرسپولیس می‌تواند قرارداد را یک‌طرفه فسخ کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7919/20/614794/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها