اخبار



دستگیری آخرین عامل شهادت مأمور پلیس زاهدان

گروه حوادث / آخرین متهم پرونده شهادت مأمور انتظامی در زاهدان با عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.
سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: 26 شهریور سال 98 در پی تیراندازی اشرار مسلح به مأموران گشت انتظامی مستقر در بخش بزمان شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت ستوان سوم «مصطفی محبی پارسا» و مجروح شدن سه نفر دیگر از پرسنل انتظامی شده بود، اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری اشرار مسلح ادامه پیدا کرد.
یکی از عاملان این جنایت در همان ساعات اولیه به هلاکت رسید اما دستگیری دیگر شرور تحت تعقیب و آخرین عامل شهادت مأمور انتظامی در دستور کار پلیس قرار داشت تا اینکه در نهایت روز سه‌شنبه  در پی رصد اطلاعاتی و اشراف مأموران انتظامی شهرستان زاهدان شرور مورد نظر در یکی از خیابان‌های این شهر  در تور اطلاعاتی مأموران انتظامی قرار گرفته و طی تعقیب و گریز مسلحانه خودرو او متوقف و قبل از هرگونه عکس‌العملی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر این فرد در اختیار پلیس قرار دارد و پس از پایان یافتن تحقیقات تحویل دستگاه قضایی خواهد شد.

فرو رفتن سیخ کباب به کمر دختر 6 ساله

گروه حوادث / بازی کودکانه با سیخ کباب و سهل‌انگاری والدین دختر 6 ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند.
محمد جمشیدی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در تشریح این حادثه اظهار داشت: ساعت ۰۳:۳۶ دقیقه بامداد چهارشنبه امدادگران آتش‌نشانی با خبر شدند که دختر بچه 6 ساله‌ای هنگام بازی با برادرش ناگهان سیخ کباب به کمرش فرورفته و بشدت مجروح شده است.
 پس از انتقال کودک به بیمارستان شهید مدنی کرج بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های ۱۱۲ و ۱۲۵ به بیمارستان اعزام شدند. با کمک امدادگران آتش‌نشانی و پزشکان کودک به اتاق عمل رفت و پس از یک جراحی نفسگیر سیخ از بدن کودک خارج شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7923/13/615255/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها