چهره ها


قرارداد بیرانوند با پرسپولیس رسماً امضا شد
آقای شماره یک در لباس سرخ

 علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که از مدت‌ها پیش مذاکراتش را با باشگاه پرسپولیس انجام داده بود، پس از توافق نهایی سه‌شنبه شب در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شد و قرارداد خود با این باشگاه را رسماً امضا کرد. به این ترتیب بیرانوند فصل آینده دوباره پیراهن تیم پرسپولیس را به تن خواهد کرد تا پس از تجربه ناموفق در تیم‌های آنتورپ و بواویشتا، در سال جام جهانی در لیگ ایران توپ برند. نکته‌ای که در این شرایط وجود دارد این است که یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید، باید از بین حامد لک و احمد گوهری یکی را انتخاب کند تا در کنار بیرانوند، خط دروازه این تیم را تشکیل دهند. در این میان با اینکه احتمال جدایی لک بیشتر است ولی او در اظهارات غیررسمی اعلام کرده که قصد دارد فصل آینده در تیم بماند و برای بازی، رقابت کند. البته بیرانوند در چهار فصلی که پیراهن پرسپولیس را برتن کرد، همیشه بوژیدار رادوشوویچ را به عنوان گلر ذخیره در کنار خود داشت؛ دروازه‌بانی که نسبت به نیمکت‌نشینی اعتراضی نداشت و جایگاه خود به عنوان دروازه‌بان دوم را پذیرفته بود و حالا باید دید او و لک کنار هم در پرسپولیس بازی می‌کنند یا خیر.

ژستد اولین جدا شده قطعی از تیم قهرمان

تنها 24 ساعت پس از برگزاری جشن قهرمانی استقلال در استادیوم آزادی و بر گردن آویختن مدال این رقابت‌ها، رودی ژستد ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد و شواهد نشان می‌دهد که دیگر بازگشتی در کار نخواهد بود. به گزارش ورزش سه، این بازیکن سه‌شنبه شب گذشته چمدان‌هایش را به مقصد پاریس بست و تمامی وسایل خود را نیز به همراه برد و حتی کلید خانه خود را تحویل داد تا یک خداحافظی بدون بازگشت با نزدیکان ایرانی خود داشته باشد. این در حالی است که ژستد قراردادی 1 + 1 ساله با استقلال داشت و حضور او در سال دوم منوط به رضایت باشگاه بود. آبی‌ها می‌توانستند این قرارداد را فسخ کنند به شرطی که در موعد خاصی به این بازیکن اطلاع می‌دادند ولی گویا تمایلی برای فعال کردن بند سال دوم ندارند و برای همین ژستد را می‌توان نخستین بازیکن جدا شده آبی‌ها برای فصل بعد نامید. بازیکنی که با گلزنی برابر پرسپولیس، نام خود را در تاریخ استقلال به عنوان اولین بازیکن خارجی این تیم به ثبت رساند که توانسته است در شهرآورد پایتخت دروازه رقیب دیرینه را باز کند.

 شهربانو منصوریان با لباس آتش‌نشانی در متروپل

این روز ها ورزشکاران کشورمان هم به کمک هموطنان آسیب دیده در حادثه آبادان شتافته اند. بعد از حضور محمدرضا صفدریان یخ‌نورد آتش‌نشان و اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در محل حادثه متروپل، این بار شهربانو منصوریان ملی‌پوش ووشو نیز برای دلداری خانواده‌های عزادار در آبادان حضور یافت و به‌عنوان نیروی افتخاری آتش‌نشانی در محل حادثه متروپل حاضر شد تا به صورت عملی به حادثه دیدگان کمک کند.

ساعی استعدادیابی کودکان بی‌سرپرست را کلید می‌زند

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو از شیرخوارگاه آمنه دیدار کرد.او در این دیدار به مسئولان این سازمان قول تأسیس باشگاه تخصصی تکواندو برای کودکان این مرکز را داد.او همچنین  قول داد تا از این به بعد تمام خدماتی که به تکواندوکاران کل کشور ارائه می‌شود، به‌صورت رایگان در اختیار این مرکز قرار گیرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7923/14/615275/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها